Και το όνομα αυτής Temerario. Lamborghini Temerario ή αν θέλετε ο αντικαταστάτης της Huracan. Η Lamborghini πιστή στο ραντεβού της, παρουσίαση το ολοκαίνουριο supercar της και παράλληλα τον αντικαταστάτη του ατμοσφαιρικού V10 των 5500 κυβικών από έναν plug-in υβριδικό V8 twin turbo τεσσάρων λίτρων, η συνδυαστική ισχύς του οποίου φτάνει τους 920 ίππους.
Πρίν ασχοληθούμε όμως με την τεχνολογία της νέας Temerario, να αναφέρουμε πως η εικόνα της ακολουθεί το σχεδιασμό που έχει υιοθετήσει πλέον η Lamborghini, με έντονες γραμμές και χαρακτηριστικά της μάρκας, όπως οι εξάγωνες απολήξεις της εξάτμισης και τα σλιμ LED μπροστά και πίσω. Το πίσω μέρος έχει κοφτά φτερά χαμηλά, αποκαλύπτοντας τα ελαστικά προσφέροντας με τον τρόπο αυτό μία πιο «άγρια» εικόνα.
Το αμάξωμα της Temerario βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο από αλουμίνιο, αντί για τον συνδυασμό ανθρακονημάτων και αλουμινίου που χρησιμοποιούσε η Huracán. Αυτό το νέο πλαίσιο είναι κατά 20% πιο άκαμπτο, χάρη στην χρήση μιας εξελιγμένης μεθόδου εξέλασης αλουμινίου. Το βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1.715 κιλά, το οποίο μπορεί να μειωθεί έως τα 1.690 κιλά με την επιλογή του πακέτου Alleggerita, που επικεντρώνεται στη μείωση του βάρους. Υπάρχουν δισκόφρενα αλουμινίου 410 χιλιοστών με δαγκάνες 10 εμβόλων μπροστά και δισκόφρενα 390 χιλιοστών με δαγκάνες 4 εμβόλων πίσω. Αυτά τα φρένα επιτρέπουν στο ιταλικό supercar να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα σε 32 μέτρα.
Αφήνοντας την εξωτερική σχεδίαση και περνώντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου παρατηρούμε πως τα χειριστήρια που περιβάλλουν τον οδηγό βρίσκονται κοντά του, θυμίζοντας κόκπιτ μαχητικού. Οι βασικές λειτουργίες γίνονται από φυσικά κουμπιά, ενώ οι δευτερεύουσες λειτουργίες, όπως το σύστημα πλοήγησης, εμφανίζονται στην οθόνη 8,4 ιντσών του οδηγού και την οθόνη 9,1 ιντσών του συνοδηγού.
Παρά την εστίαση στην απόδοση, το εσωτερικό της Temerario προσφέρει και κάποιες ανέσεις για καθημερινή χρήση, όπως περισσότερο χώρο για το κεφάλι και τα πόδια, ενώ τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα, αεριζόμενα και προσφέρουν 18 διαφορετικές ρυθμίσεις. Η Lamborghini δίνει μεγάλη έμφαση στο πρόγραμμα εξατομίκευσης το οποίο προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε περίπου 400 διαφορετικά χρώματα και επενδύσεις, επιτρέποντας έτσι την απόλυτη προσαρμογή του αυτοκινήτου στις προσωπικές προτιμήσεις του ιδιοκτήτη.
Και πάμε στην ουσία της νέας αυτής δημιουργίας της Lamborghini που δεν είναι άλλη από τον flat-plane κινητήρας των 800 ίππων και των 730 Nm ροπής ο οποίος μπορεί να «στροφάρει» μέχρι τις 10.000 σ.αλ. και ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Ένας ηλεκτροκινητήρας 220 kW βρίσκεται μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ ακόμη δύο είναι τοποθετημένοι στον εμπρόσθιο άξονα, επιτρέποντας στην Temerario να κινείται αθόρυβα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς για μικρές αποστάσεις.
Οι ηλεκτροκινητήρες χρησιμοποιούνται κυρίως για την παροχή ροπής στις χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας το lag. Η ηλεκτρική ενέργεια τους προέρχεται από μια μικρή μπαταρία 3,8 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί με AC συσκευή έως 7 kW.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 920 ίππους που σημαίνει ότι το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 2,7’’ ενώ η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 343 χλμ./’ώρα. Για τους λάτρεις του drift να πούμε ότι η Temerario εξοπλίζεται με drift mode. H συγκεκριμένη λειτουργία χρησιμοποιεί τη ροπή των εμπρόσθιων κινητήρων για να επιτρέπει τρία επίπεδα γωνίας ολίσθησης. Η τιμή της νέας Lamborghini δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αλλά αυτό είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει τους υποψήφιους αγοραστές της.