Υποκλινόμαστε στην Lamborghini Revuelto των 1.015 ίππων!

Υποκλινόμαστε στην Lamborghini Revuelto των 1.015 ίππων!

Ο πήχης στην κατηγορία των super sportscars έχει αρχίσει να ανεβαίνει επικίνδυνα. Οι ιπποδυνάμεις έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν και η ταχύτητα τους είναι σχεδόν τρομακτική. Ούτε καν η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού φαίνεται να στέκεται εμπόδιο καθώς οι κατασκευαστές βρήκαν τρόπο να την χρησιμοποιήσουν προς όφελος τους και το τελευταίο παράδειγμα έρχεται από την Lamborghini που παρουσίασε επίσημα τον διάδοχο της Aventador. Την ολοκαίνουρια Revuelto!

Έχουν περάσει περισσότερα από 12 χρόνια από το ντεμπούτο της Aventador οπότε θεωρούσαμε απολύτως λογικό ένα άλμα στην τεχνολογία με την οποία θα εξοπλίζεται ο διάδοχος της, στις ικανότητες του αλλά και στην εμφάνιση του. Η Revuelto μας επιβεβαιώνει σε κάθε τομέα καθώς εξοπλίζεται με το νέο πλαίσιο της ιταλικής εταιρίας και κινείται χάρη στο πρώτο plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο της αλλά αυτό που μπορούμε να πούμε με απόλυτη βεβαιότητα είναι πως η νέα ναυαρχίδα της Lamborghini είναι πολλά περισσότερα από το σύνολο των μερών της. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι μία ωδή στο αρχέγονο πνεύμα των supercars συνδυάζοντας ένα design με πολύ υψηλό το στοιχείο της θεατρικότητας, με ένα τεχνολογικά προηγμένο, ελαφρύ και άκαμπτο πλαίσιο και έναν καθ’ όλα μοντέρνο αλλά παραδοσιακά ατμοσφαιρικό V12 που συμπληρώνεται όχι από έναν, ούτε από δύο αλλά από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Αν θέλεις να διαβάσεις περισσότερα γι’ αυτόν, μπορείς να ακολουθήσεις αυτόν τον σύνδεσμο αλλά περιληπτικά, να αναφέρουμε πως έχει χωρητικότητα 6.5 λίτρων, σχέση συμπίεσης 12,6:1 και αποδίδει άνευ ηλεκτρικής βοήθειας 825 άλογα στις 9.250 σ.α.λ. και 725 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Όταν μπαίνουν στο παιχνίδι και οι τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο στον εμπρός άξονα και ένας στο κιβώτιο ταχυτήτων), η απόδοση του συνόλου αυξάνεται στα 1.015 άλογα για όσο διατηρεί φορτίο η μικρή μπαταρία των 3.8 kWh. Είναι σαφές ότι η Lamborghini δεν εξέλιξε το σύστημα για να κερδίσει κάποιο βραβείο ηλεκτρικής εμβέλειας αλλά ακόμα κι έτσι, η Revuelto μπορεί να κινηθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για σχεδόν 10 χιλιόμετρα! Όταν το φορτίο εξαντληθεί, η μπαταρία φορτίζει σε 30 λεπτά με μία παροχή 7 kW ή σε 6 μόλις λεπτά με τον V12 να λειτουργεί ως γεννήτρια! Σε κάθε περίπτωση, το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο συνοδεύεται από ένα επίσης νέο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και κάπως έτσι, η Revuelto είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 2.5 δευτερόλεπτα. Αν ο οδηγός έχει το θάρρος και το θράσος να κρατήσει το πόδι βαθιά στο γκάζι, τα 200 km/h έρχονται σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα υπερβαίνει τα 349 km/h!

Το μόνο που δεν είχαμε δει μέχρι σήμερα, ήταν το design της νέας Lamborghini και οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι η Revuelto δεν απογοητεύει. Δεν έχει σημασία αν σου αρέσει ή όχι, αυτό είναι υποκειμενικό. Το θέμα είναι πως η Revuelto ξεχωρίζει και στην τελική, αυτό είναι το ζητούμενο για ένα τέτοιο όχημα. Διακρίνουμε σε ολόκληρο το μήκος και το πλάτος του αυτοκινήτου μοτίβα “Y” (με τα χαρακτηριστικά εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα αλλά και στο πλάι με τον μεγάλο αεραγωγό και την έντονη γραμμή στις πόρτες) ενώ δεν θα μπορούσε να μείνει παραπονεμένο το αγαπημένο σχήμα της Lamborghini που δεν είναι άλλο από το εξάγωνο. Φυσικά υπάρχουν πάρα πολλές οξείες γωνίες, κάποια χαρακτηριστικά που μοιάζουν με κληρονομιά της Aventador κυρίως στο προφίλ και οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω που ντύνονται με ελαστικά Bridgestone Potenza Sport σε διάσταση 265/35 και 345/30 αντίστοιχα. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική, με την Lamborghini να δηλώνει ότι είναι κατά 61% πιο αποδοτική σε σύγκριση με την Aventador Ultimae και πως παράγει 66% περισσότερη downforce σε υψηλές ταχύτητες. Εκτός από την αυξημένη downforce όμως, η Revuelto έχει και την δική της μάζα να την πιέζει στον δρόμο και αν θέλουμε να είμαστε ευγενικοί, μπορούμε απλά να πούμε πως αυτή δεν είναι διόλου αμελητέα καθώς το βάρος του ιταλικού supercar αγγίζει τα 1.772 κιλά!

Όσον αφορά στην καμπίνα, συνεχίζονται τα ίδια μοτίβα αλλά την παράσταση κλέβει αναπόφευκτα το νέο ταμπλό που φιλοξενεί 3 διαφορετικές οθόνες: μία 12.3 ιντσών μπροστά από τον οδηγό που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων, μία 8.4 ιντσών στο κέντρο για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και μία στενόμακρη 9.1 ιντσών μπροστά από τον συνοδηγό, όπου προβάλλονται κάποιες απαραίτητες πληροφορίες. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει “swipe” πληροφορίες από την μία οθόνη στην άλλη ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 13 διαφορετικά modes οδήγησης που αν μη τι άλλου, θα πρέπει να καλύπτουν κάθε πιθανή και απίθανη περίπτωση. Με την Lamborghini να ανακοινώνει πως το λανσάρισμα της Revuelto στην αγορά θα γίνει προς τα τέλη του τρέχοντος έτους, το μόνο που μένει τώρα είναι να μάθουμε την τιμή της. Όχι γιατί ενδιαφέρομαι να την αγοράσω, αλλά για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους. Σίγουρα θα είναι αυξημένη σε σύγκριση με την Aventador, αλλά κατά πόσο;

Prev Post Kia EV9 – Δυναμικό και προηγμένο σε όλους τους τομείς
Next Post Το facelift της Porsche Cayenne ξεκινά από την καμπίνα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook