Για 60 χρόνια η Lamborghini έχει κάνει το όνομα της συνώνυμο με την καινοτομία και την τόλμη. Τώρα, με την πρεμιέρα της νέας ναυαρχίδας της να απέχει μερικές εβδομάδες μόνο, η ιταλική εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει να “χτίζει” το μοντέλο έχοντας παρουσιάσει το πανίσχυρο, plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο των 1.000+ ίππων και παρουσιάζοντας σήμερα το πρωτοποριακό πλαίσιο – ένα πλαίσιο που αναπαριστά ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός σε σύγκριση με την Aventador σε τομείς όπως η στρεπτική ακαμψία, το βάρος και τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Ένα πλαίσιο που συνδυάζει πολύ ενδιαφέρουσες τεχνικές λύσεις καθώς παίρνει τη μορφή μίας “monofuselage” που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει ενιαία άτρακτος, η οποία συνδυάζεται με μία εμπρός δομή που κατασκευάζεται αποκλειστικά από Forged Composites, ένα συνθετικό υλικό που κατοχυρώθηκε και χρησιμοποιείται από την Lamborghini από το 2008.
Το αποτέλεσμα της δουλειάς που έχει γίνει στην… ραχοκοκκαλιά της LB744, όπως ονομάζεται προς το παρόν το νέο supercar της Lamborghini, είναι εντυπωσιακό: η άτακτος είναι 10% ελαφρύτερη από το chassis της Aventador και η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 25% εξασφαλίζοντας τις καλύτερες “δυναμικές δυνατότητες στην κατηγορία”, όπως δηλώνει χαρακτηριστικά η Lamborghini. Τρία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του επερχόμενου μοντέλου, χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό: η “monofuselage” όπου χρησιμοποιείται εκτενώς η τεχνολογία των Forged Composites, ο “μονολιθικός δακτύλιος” που κατασκευάζεται από CFRP (carbon fiber reinforced plastic) και αποτελεί την βασική δομή υποστήριξης του αυτοκινήτου περικλείοντας στοιχεία όπως η ανθρακονημάτινη μπανιέρα, το εμπρός firewall και οι εμπρός κολώνες και τέλος, για πρώτη φορά στην κατηγορία, η αποκλειστικά ανθρακονημάτινη εμπρός δομή, συμπεριλαμβανομένου του κώνου πρόσκρουσης που απορροφά σημαντικά μεγαλύτερα ποσά ενέργειας σε σύγκριση με το αντίστοιχο αλουμινένιο εξάρτημα της Aventador Ultimae.
Με πολύ λιγότερα λόγια, το πλαίσιο της LB744 αναπαριστά όχι απλά ένα βήμα προς τα εμπρός αλλά ένα μεγάλο άλμα. Σε συνδυασμό με το εξωφρενικό, plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο των 1.015 ίππων και με δεδομένο το γεγονός ότι παρότι εξηλεκτρισμένη με ότι αυτό συνεπάγεται λόγω του βάρους των επιμέρους εξαρτημάτων, η νέα ναυαρχίδα της Lamborghini θα είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερη γίνεται. Μία νέα εποχή ξημερώνει για την ιταλική εταιρία λοιπόν και θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον να δούμε για τι είναι ικανή η Lamborghini με τις δυνατότητες που της παρέχει η τεχνολογία. Κάτι μου λέει ότι το teasάρισμα της LB744 δεν τελείωσε ακόμα, οπότε θα επανέλθουμε όταν η εταιρία νιώσει έτοιμη να αποκαλύψει κάποια ακόμα πτυχή του νέου super sports car της.