Από το 2020 οπότε και προστέθηκε στην οικογένεια της τρέχουσας γενιάς του T-Roc η έκδοση “Cabriolet” ήταν μία παραδοξότητα. Ένα άκρως εκκεντρικό μοντέλο που προκάλεσε αίσθηση όταν παρουσιάστηκε καθώς η ευρύτερη κατηγορία των ανοιχτών SUV δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ούτε σε πλήθος επιλογών ούτε σε πωλήσεις με τα δύο να συνδέονται φυσικά. Κι όμως, η Volkswagen που παραδοσιακά και κυρίως τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα ορθολογική όσον αφορά στις αποφάσεις της, τόλμησε το 2020 να λανσάρει στην αγορά το T-Roc Cabriolet και ο κόσμος αντάμειψε αυτή την τόλμη.
Το T-Roc για τους 11 μήνες του 2023 που έχουμε στοιχεία βρέθηκε στην 3η θέση της λίστας με τα μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και για την ίδια χρονική περίοδο, το Cabriolet κατέκτησε την 2η θέση στην λίστα των πωλήσεων των cabrio πίσω μονάχα από το Mini Convertible αλλά δυστυχώς, ενώ οι επιδόσεις του cabrio SUV είναι εξαιρετικές σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, τα απόλυτα νούμερα δεν είναι αρκετά για να ικανοποιήσουν την Volkswagen. Με 11.693 αυτοκίνητα μέχρι και τον Νοέμβριο, το T-Roc Cabriolet δεν τα πήγε καθόλου άσχημα αν αναλογιστεί κανείς το target group του αλλά προφανώς αυτές δεν πλησίασαν τις προσδοκίες της γερμανικής μάρκας και λέμε προφανώς αφού η Volkswagen ανακοίνωσε στο περιθώριο του Consumer Electronics Show ότι το Cabriolet δεν θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος της οικογένειας του T-Roc όταν η τρέχουσα γενιά αντικατασταθεί από τη νέα.
Η εταιρία σχεδιάζει να παρουσιάσει τη νέα εκδοχή του μικρού SUV της κάποια στιγμή εντός του 2025 και η κατάργηση του Cabriolet θα την αφήσει χωρίς κάποιο convertible και την κατηγορία των convertibles ακόμα πιο φτωχή σε μία αγορά που με κάθε χρόνο που περνά και καθώς οι εταιρίες εξορθολογίζουν τις γκάμες τους στην πορεία για τον πλήρη εξηλεκτρισμό τους γίνεται ολοένα και πιο… πεζή και λογική. Ανεξαρτήτως αυτού, η νέα γενιά του T-Roc αναμένεται να χρησιμοποιεί την MQB Evo αρχιτεκτονική που βρίσκουμε επίσης στο επερχόμενο Golf facelift και όπως γνωρίζουμε, θα είναι ένα από τα τελευταία θερμικά μοντέλα της Volkswagen. Η πρόθεση της γερμανικής εταιρίας να προσφέρει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2033 είναι γνωστή και όπως είναι λογικό, ολόκληρος ο προγραμματισμός της και το λανσάρισμα των νέων μοντέλων ορίζεται με βάση αυτό το χρονοδιάγραμμα.