Η Jaguar Land Rover αλλάζει όνομα και αναδιοργανώνεται

Η Jaguar Land Rover αλλάζει όνομα και αναδιοργανώνεται

Καλώς ή κακώς, σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις μίας μάρκας μακροπρόθεσμα παίζει το image της και η Jaguar Land Rover το γνωρίζει αυτό. Έχει επωφεληθεί από αυτό και ανά περιόδους έχει “πληρώσει” το κακό image. Με αφορμή την σταδιακή μεταμόρφωση της σε μία εταιρία που θα πουλά αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο μέλλον λοιπόν, η Jaguar Land Rover αποφάσισε να αλλάξει όνομα και να αλλάξει το image της: από εδώ και πέρα, η εταιρία που γνωρίζαμε ως Jaguar Land Rover θα ονομάζεται “JLR” και δεν θα περιλαμβάνει δύο μάρκες αλλά τέσσερις. Η Jaguar παραμένει αλλά η Land Rover θα παραμείνει μόνο ως η “ομπρέλα” κάτω από την οποία θα βρίσκονται οι Range Rover, Discovery και Defender. Όπως δήλωσε ο Chief Creative Officer της φίρμας, Gerry McGovern:

Στην πραγματικότητα το Range Rover είναι μία μάρκα και το ίδιο ισχύει και για το Defender. Οι πελάτες λένε ότι έχουν ένα Range Rover. Στην πολυτέλεια χρειάζεσαι σαφήνεια. To… Land Rover Range Rover SV Autobiography δεν είναι σαφές.

Το σήμα αλλά και το όνομα της Land Rover θα παραμείνουν ως σφραγίδα ποιότητας πάνω σε αυτές τις τρεις οικογένειες μοντέλων που μεταμορφώνονται σε μεμονωμένες μάρκες αλλά από εκεί και πέρα, δεν θα αναφέρονται αλλού. Σύμφωνα με την αγγλική μάρκα αυτή η κίνηση θα ενισχύσει την μοναδικότητα των τριών νέων μαρκών και θα τονίσει τους διαφορετικούς χαρακτήρες τους όπως διαμορφώθηκαν εδώ και πολλά χρόνια και ορίστηκαν από την μητρική εταιρία από το 2021: το Range Rover θα πάρει τα ηνία στον τομέα της πολυτέλειας, το Discovery θα εστιάσει στις οικογένειες και το Defender θα είναι αυτό που αντλώντας από το ένδοξο παρελθόν του θα προβάλλεται ως η πλέον ανθεκτική επιλογή. Η Jaguar από την άλλη είναι μία διαφορετική περίπτωση που τώρα αρχίζει να δίνει τα πρώτα σημεία ζωής, ανακοινώνοντας ένα αμιγώς ηλεκτρικό grand tourer με εξαψήφια τιμή, εντυπωσιακό design και μεγάλα νούμερα όσον αφορά στην αυτονομία και την ιπποδύναμη. Τέλος, να αναφέρουμε πως η JLR δεν ακουγόταν πολύ τα τελευταία χρόνια καθώς προσπαθούσε να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις που δημιούργησε ο κορονοϊός, κατά βάση τις ελλείψεις πρώτων υλών και εξαρτημάτων, αλλά τώρα που αυτά τα θέματα υποχωρούν επανέρχεται δριμύτερη. Έχει περίπου 200.000 παραγγελίες να καλύψει άλλωστε!

Prev Post Φορτιστή 500 kW αποκάλυψε η Lotus!
Next Post Η Mini γιορτάζει 1.000.000 νέα… Mini
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook