Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι η πραγματική πρόκληση για τους κατασκευαστές σε αυτό το σημείο της μετάβασης στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης είναι το λανσάρισμα ενός προσιτού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Είναι εύκολο να προσφέρεις ένα premium προϊόν με την συγκεκριμένη τεχνολογία καθώς η αυξημένη τιμή του θα καλύψει το κόστος εξέλιξης και παραγωγής και θα χαρίσει ένα υγιές περιθώριο κέρδους αλλά μπορείς να κάνεις το ίδιο στην τιμή των €25.000 την στιγμή που ένα Peugeot e-208 για παράδειγμα, ξεκινά από €36.200; Η Citroen πιστεύει ότι μπορεί και μέσω του νέου CEO της, Thierry Koskas, δηλώνει πως η επόμενη γενιά του δημοφιλούς C3 θα είναι ακριβώς αυτό: αμιγώς ηλεκτρική και με αρχική τιμή μικρότερη των €25.000!
Το μοντέλο θα ονομαστεί e-C3 και θα έχει ένα πάρα πολύ δύσκολο έργο μπροστά του καθώς η τρέχουσα γενιά του C3 εξακολουθεί να είναι, ακόμα και 7 χρόνια μετά το λανσάρισμα της στην αγορά, ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της γαλλική μάρκας αναπαριστώντας το 30% επί του συνόλου των πωλήσεων της στην Ευρώπη. Επιπλέον, το e-C3 θα αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από την Κίνα καθώς ολοένα και περισσότερες νέες μάρκες μπαίνουν στην αγορά με ηλεκτρικά μοντέλα χαμηλού κόστους.
“Η απάντηση μας είναι το e-C3” δήλωσε ο Koskas για το επερχόμενο “μικρό hatchback με SUV στοιχεία”, όπως το περιέγραψε χωρίς να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες. Δεν θα είναι ένα πραγματικό SUV ή crossover αλλά θα υιοθετήσει παρόμοια φιλοσοφία με άλλα μοντέλα στην ευρύτερη κατηγορία, όπως για παράδειγμα το Toyota Aygo X ή το Dacia Sandero Stepway ενώ σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες θα προσφέρει αυτονομία της τάξης των 300 χιλιομέτρων. Μην ξεχνάς ότι το e-C3 είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Ασίας και εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 57 ίππων και μία μπαταρία 29.2 kWh που χαρίζει αυτονομία 320 χιλιομέτρων. Ο Koskas όμως δήλωσε κατηγορηματικά πως το ευρωπαϊκό e-C3 θα είναι “μοναδικό” και θα είναι το μόνο μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αρχική τιμή μικρότερη των €25.000, τουλάχιστον μέχρι να έρθει το Volkswagen ID.2 και οι αντίστοιχες προτάσεις άλλων εταιριών του ομίλου VW αλλά και το προσιτό μοντέλο της Renault μεταξύ άλλων.