Η Volkswagen ετοιμάζει το πρώτο ηλεκτρικό GTI της!

Η Volkswagen ετοιμάζει το πρώτο ηλεκτρικό GTI της!

Δέκα τρεις μήνες πριν η Volkswagen έμπαινε δυναμικά στο παιχνίδι των γρήγορων ηλεκτρικών λανσάροντας το ολοκαίνουριο τότε, ID.3 GTX. Μία όχι-και-τόσο-καυτή εκδοχή του αμιγώς ηλεκτρικού ID.3 που εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 286 ή 326 ίππων (ανάλογα με την έκδοση) και 545 Nm ροπής ανάμεσα στους τροχούς του πίσω άξονα που μπορεί να μην μεταμόρφωνε το γερμανικό hatchback μηδενικών εκπομπών ρύπων σε κάποιο θηρίο, ικανό να ξηλώσει την άσφαλτο αλλά σίγουρα του επιτρέπει να κινείται με περισσότερο… ενθουσιασμό. Εκείνο το GTX διαδέχθηκαν αντίστοιχες εκδόσεις τόσο για τα ID.7 και ID.7 Tourer όσο και για το ID.Buzz οπότε είναι σαφές ότι σε αυτό το σημείο, η εταιρία εστιάζει εκεί. Το VW ID.3 GTX υποτίθεται ότι θα ήταν ένα είδος μεταβατικού σταδίου μέχρι η εταιρία να ετοιμάσει ένα “πραγματικό” GTI – γεγονός που σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό θα συνέβαινε στο μελλοντικό, αμιγώς ηλεκτρικό Golf.

Ο αρχικός προγραμματισμός όμως βρίσκεται σε κάποιο καλάθι αχρήστων. Το ηλεκτρικό Golf καθυστερεί λόγω προσαρμογής του πλάνου της γερμανικής εταιρίας και το ID.3 πρόκειται να ανανεωθεί για άλλη μία φορά ώστε να επεκταθεί ο κύκλος ζωής του ακόμα και μέχρι τα τέλη της δεκαετίας αν είναι εφικτό. Αυτό σημαίνει ότι η Volkswagen βρέθηκε μπροστά σε ένα σταυροδρόμι: Θα μπορούσε να καθυστερήσει το ηλεκτρικό GTI της μέχρι να παρουσιαστεί το ηλεκτρικό Golf ή να παρουσιάσει μία GTI εκδοχή του ID.3 και αν αληθεύει το δημοσίευμα γερμανικού μέσου, όλα δείχνουν πως έχει επιλέξει την κουρτίνα Νο2.

Το δημοσίευμα αναφέρει πως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό GTI δεν θα είναι θεαματικά ισχυρότερο από το ID.3 GTX καθώς η ισχύς του δύσκολα θα υπερβεί τα 340 άλογα όμως οι φήμες λένε πως η συντριπτική πλειοψηφία των στοιχείων που θα διαφοροποιούν τα δύο μοντέλα θα είναι σε τομείς που δεν φαίνονται αλλά… τους νιώθεις. Οι μηχανικοί δουλεύουν πάνω σε σημαντικές αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης ώστε να κάνουν το επερχόμενο μοντέλο πιο συναρπαστικό στην οδήγηση, πιο συμμετοχικό και αναμφίβολα πιο ενδιαφέρον καθώς μία από τις κριτικές που έχει δεχθεί το ID.3 GTX είναι πως δεν έχει συγκεκριμένο focus. Αυτό που θα έχει ενδιαφέρον να δούμε στο μέλλον είναι αν η Volkswagen σκοπεύει να αποσύρει το όνομα GTX για να πάρει την θέση του GTI και στις περιπτώσεις ακόμα πιο σκληροπυρηνικών μοντέλων, το “R” ή αν θέλει να το κρατήσει για εκείνες τις εκδόσεις που δεν είναι “απλές” αλλά δεν είναι και “καυτές”.

Prev Post Ford Kuga – Πιο προκλητικό με το αποκλειστικό Black Package
Next Post Πλησιάζει η πρώτη ηλεκτρική Mercedes-AMG!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook