Η Volkswagen δουλεύει πάνω σε ένα Golf R “Clubsport”

Η Volkswagen δουλεύει πάνω σε ένα Golf R “Clubsport”

Παρά την γενικότερα συντηρητική εικόνα της η Volkswagen είναι ιδιαίτερα ενεργή στον ευρύτερο χώρο των μοντέλων επιδόσεων τον τελευταίο καιρό όπως για παράδειγμα το Golf R. Το καταφέρνει μάλιστα σε δύο πολύ μεγάλα μέτωπα: στα θερμικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά. Δεν είναι λοιπόν μόνο η… πληθώρα “GTX” εκδόσεων των ηλεκτρικών της που παρουσίασε πρόσφατα, με τελευταίο το ID.7 GTX αλλά και ο εμπλουτισμός της γκάμας του Golf με το GTI και ακόμα περισσότερο, με το Golf GTI Clubsport. Η γερμανική μάρκα δεν έχει παρουσιάσει ακόμα το κορυφαίο “R” αλλά αυτό δεν σταμάτησε έναν εκπρόσωπο της VW, τον Martin Hube, να αποκαλύψει ότι η εταιρία δουλεύει ήδη πάνω σε μία σκληροπυρηνική έκδοση της κορωνίδας της γκάμας του Golf.

Υπάρχει ένα ακόμα ενδιαφέρον αυτοκίνητο πάνω στο οποίο δουλεύουμε αυτή τη στιγμή.

Σκέφτονται και δουλεύουν σε μία Clubsport έκδοση του Golf R.

Δήλωσε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος τύπου της Volkswagen, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το εν λόγω υπό εξέλιξη μοντέλο θα είναι ένα από, αν όχι το ταχύτερο και πιο ικανό καυτό hatchback που έχει φορέσει ποτέ τα σήματα της εταιρίας. Η αλήθεια είναι ότι η τελευταία εκδοχή του Golf GTI Clubsport ελαφρώς λιγότερο… hot από την προηγούμενη, τουλάχιστον με βάση αυτά που διαβάζουμε στα εικονικά χαρτιά αλλά και το πόσο αναβαθμισμένη είναι σε σύγκριση με το στάνταρ Golf GTI, οπότε δεν ξέρουμε τι να περιμένουμε στην πραγματικότητα από ένα ενδεχόμενο Golf R Clubsport. Ελαφρώς περισσότερα άλογα, ελαφρώς χαμηλότερο βάρος και μία αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας της ανάρτησης, του συστήματος τετρακίνησης κλπ ίσως να είναι η απάντηση αλλά αρκούν όλα αυτά; Για την Volkswagen και τους οπαδούς του Golf R πιθανώς. Η συγκεκριμένη κατηγορία δεν είναι όσο ανταγωνιστική ήταν πριν από κάποια χρόνια αλλά και η τιμή θα πρέπει να είναι η σωστή για να έχει την απήχηση που ελπίζει η εταιρία.

Όπως και να έχει, η συζήτηση είναι ακόμα σε θεωρητικό επίπεδο. Το γεγονός ότι οι μηχανικοί της VW έχουν ξεκινήσει την δουλειά πάνω στο μοντέλο δεν σημαίνει ότι αυτό έχει πάρει το πράσινο φως από τα ανώτερα κλιμάκια. Πιθανώς να σημαίνει ότι έχει αρκετές πιθανότητες αλλά τίποτα δεν είναι δεδομένο και όλα μπορούν να αλλάξουν. Απλά μία εταιρία δεν ξοδεύει χρόνο και χρήμα για ένα project που γνωρίζει εκ των προτέρων ότι δεν πρόκειται να προχωρήσει. Από την άλλη, οι μηχανικοί και οι project managers θα πρέπει να πείσουν τους ανωτέρους τους για την βιωσιμότητα του μοντέλου και αυτό είναι μία διαφορετική συζήτηση. Μία συζήτηση στην οποία δεν θα λάβουμε μέρος φυσικά, αλλά και μία συζήτηση της οποίας θα δούμε το συμπέρασμα.

Prev Post Škoda Kodiaq – Aνακοινώθηκαν οι τιμές της νέας, δεύτερης γενιάς του μοντέλου
Next Post BYD ATTO 3 – Πρώτο δείγμα, θετικό
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook