Η Renault επενδύει €300 εκ. σε ηλεκτρικά βαν

Η Renault επενδύει €300 εκ. σε ηλεκτρικά βαν

Πριν από μερικούς μήνες το Renault Group, η Volvo και ο κολοσσός στον τομέα των logistics, CMA CGM Group ανακοίνωσαν την ίδρυση μίας κοινοπραξίας για τον σχεδιασμό, την εξέλιξη και την παραγωγή μίας ολοκαίνουριας γενιάς αμιγώς ηλεκτρικών και “software-defined” επαγγελματικών οχημάτων. Η κοινοπραξία ονομάστηκε Flexis και το Renault Group είναι το πρώτο που υλοποιεί τις δεσμεύσεις του ανακοινώνοντας την επένδυση 300 εκατομμυρίων ευρώ στο εργοστάσιο του στο Sandouville της βόρειας Γαλλίας όπου και θα κατασκευάζονται από το 2026 τα προαναφερθέντα ηλεκτρικά βαν. Μέσα στα επόμενα 4 χρόνια δε, το Renault Group θα προσθέσει 550 εργαζόμενους στο ανθρώπινο δυναμικό του εργοστασίου που απαριθμεί ήδη 1.850 άτομα.

Η ανάθεση αυτού του νέου project αναγνωρίζει την τεχνογνωσία και την δέσμευση των γυναικών και των ανδρών στο εργοστάσιο. Μία νέο εποχή ξεκινά στο Sandouville με την παραγωγή μίας νέας γενιάς ηλεκτρικών ελαφριών επαγγελματικών οχημάτων που θα μεταμορφώσουν τα logistics του μέλλοντος με το επαναστατικό design τους. Αυτή είναι μία πηγή υπερηφάνειας για εμάς και μία πρόκληση που αναλαμβάνουμε σε αυτό το ιστορικό εργοστάσιο όπου στόχος είναι να παραμείνει ένα σημείο αναφοράς για την βιομηχανία.

Δήλωσε ο επικεφαλής ποιότητας του Renault Group, Thierry Charvet. Να θυμίσουμε ότι η τεχνογνωσία στην οποία αναφέρεται το υψηλόβαθμο στέλεχος του ομίλου Renault δεν είναι κάτι θεωρητικό καθώς στο Sandouville έχουν κατασκευαστεί τα τελευταία 10 χρόνια περισσότερα από 1.000.000 Trafic σε όλες τις πιθανές εκδόσεις για την Renault και τους συνεργάτες της. Πάνω σε αυτή την τεχνογνωσία λοιπόν, η Renault “χτίζει” όχι μόνο με την πρόσληψη 550 νέων μόνιμων εργαζομένων μέσα στα επόμενα 4 χρόνια αλλά και με την διαρκή επανεκπαίδευση μέσω ενός φιλόδοξου προγράμματος που περιλάμβανε το 2023 περίπου 18 ώρες… μαθήματος ανά άτομο!

Το Renault EZ-Flex Concept στο οποίο αναμένεται να βασίζεται η πρόταση της νέας κοινοπραξίας.

Ταυτόχρονα, σημαντικά βήματα γίνονται και στον τομέα του εκσυγχρονισμού του ίδιου του εργοστασίου με την υλοποίηση του ψηφιακού οικοσυστήματος Sandouville Plant Connect μέσω του οποίου τα διάφορα τμήματα της παραγωγικής μονάδας αξιοποιούν στο μέγιστο τα λειτουργικά δεδομένα, ενημερωμένα σε πραγματικό χρόνο, ώστε να βελτιστοποιηθεί η αλυσίδα αξίας από την διαχείριση των προμηθευτών μέχρι την παράδοση στον πελάτη. Σχεδιασμένο να επιβλέπει τις διάφορες πτυχές απόδοσης του εργοστασίου (ποιότητα, κόστη, κατανάλωση ενέργειας κ.ά.) αυτό το εργαλείο συνεισφέρει ενεργά στην καθημερινότητα αλλά και στο μακροπρόθεσμο πλάνο για το Sandouville που περιλαμβάνει φυσικά την δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων της μονάδας. Κι όλα αυτά, για ένα εργοστάσιο που κατασκευάστηκε το 1964 και τα τελευταία 50 χρόνια αποτελεί νευραλγικό μέρος του ομίλου Renault έχοντας αναλάβει, από το 2014, την παραγωγή των ελαφρών επαγγελματικών του. Μόνο το 2023 στο εργοστάσιο κατασκευάστηκαν 131.427 οχήματα και προστέθηκε στην γκάμα του το Trafic Van E-Tech. Τώρα το βλέμμα είναι στο 2026 όχι μόνο για την Renault αλλά και για την Volvo…

Prev Post Peugeot Motocycles – Με άτοκη χρηματοδότηση
Next Post Χρόνια πολλά Abarth με νέες φωτογραφίες του 600e Scorpionissima!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook