Η Porsche επιβεβαιώνει την ηλεκτρική Cayenne

Η Porsche επιβεβαιώνει την ηλεκτρική Cayenne

Τελικά οι φήμες αποδείχθηκε πως έχουν βάση καθώς δεν πέρασε πολύς καιρός από τα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για την προσθήκη μίας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης της Cayenne στην γκάμα της Porsche και η γερμανική μάρκα επιβεβαίωσε το επερχόμενο μοντέλο κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνέντευξης τύπου. Ο επικεφαλής της Porsche, Oliver Blume, αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην ηλεκτρική Cayenne ως την “4η γενιά” του δημοφιλούς SUV που σημαίνει δύο πράγματα: πρώτον, ότι δεν θα βασίζεται στο τρέχον μοντέλο και δεύτερον, ότι το τρέχον μοντέλο που θα ανανεωθεί ριζικά πολύ σύντομα, θα συνεχίσει να πωλείται για ένα χρονικό διάστημα δίπλα στον ηλεκτρικό αντικαταστάτη του. Όσον αφορά στο πρόγραμμα των μελλοντικών παρουσιάσεων της Porsche, πρώτη θα έρθει η επίσης αμιγώς ηλεκτρική Macan το 2024, θα ακολουθήσει η ηλεκτρική 718 Boxster/Cayman έναν χρόνο αργότερα και τελευταία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της η νέα Cayenne. Ακούγεται δε, ότι το 2027 θα προστεθεί και ένα 7-θέσιο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV πάνω από την Cayenne αλλά ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι οπότε ας το αφήσουμε αυτό για κάποια άλλη στιγμή.

Η 4η γενιά του SUV θα υπογραμμίσει τον στόχο της Porsche να παραδώσει περισσότερο από το 80% των νέων αυτοκινήτων της ως ηλεκτρικά μέχρι το 2030.

Δήλωσε ο Blume δηλώνοντας το προφανές: δεν γίνεται να πετύχεις τόσο φιλόδοξους στόχους χωρίς SUVs. Όσο καλή κι αν είναι η Taycan και όλες οι διαφορετικές εκδόσεις της, τα ηλεκτρικά SUVs θα είναι αυτά που σηκώσουν το μεγαλύτερο βάρος της ευθύνης της αύξησης του μεριδίου των ηλεκτρικών για την Porsche και η εταιρία το γνωρίζει αυτό. Πέραν της επίσημης ανακοίνωσης πάντως, η φίρμα δεν είχε να μοιραστεί μαζί μας οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μεγάλου, ηλεκτρικού SUV. Προηγούμενα δημοσιεύματα πάντως, έλεγαν θα κάνει χρήση της Premium Platform Electric που εξελίσσει το Group ενώ φαίνεται πως το μέτρο σύγκρισης για την εξέλιξη της είναι φυσικά η ίδια η… Cayenne – όταν ο ανταγωνισμός σε χρησιμοποιεί ως τον πήχη για την κατηγορία, δεν χρειάζεται να αναζητήσεις κάποιο άλλο μοντέλο για να κάνεις το ίδιο. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η PPE αρχιτεκτονική είναι ικανή να υποστηρίξει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V που με την σειρά της, θα επιτρέψει στην Cayenne να φορτίζει με ρυθμό 270 kW ή ακόμα υψηλότερο ενώ η μπαταρία των 100 kWh που θα αναλάβει την αποθήκευση και την παροχή της ενέργειας αναμένεται να χαρίζει αυτονομία που θα υπερβαίνει τα 500 χιλιόμετρα. Όσο για τους ηλεκτροκινητήρες, αυτοί θα επωφελούνται από τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας και αν η ηλεκτρική Cayenne ακολουθήσει τον δρόμο που χαράζει η ηλεκτρική Macan που στην κορυφαία της έκδοση εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρες 610 ίππων και 1.000 Nm ροπής, τότε θα μιλάμε για ένα από τα ικανότερα ηλεκτρικά SUV στην αγορά.

Από την παρουσίαση της Porsche δεν έλειψαν ούτε τα συνθετικά καύσιμα, με την εταιρία να τονίζει πως δεν εγκαταλείπει την εξέλιξη τους με σκοπό την μαζική παραγωγή τους καθώς πιστεύει ότι μπορούν “να διαδραματίσουν έναν χρήσιμο, συμπληρωματικό ρόλο για τον μεγάλο αριθμό των υπαρχόντων αυτοκινήτων και niche κατηγοριών”. Δεν είναι τυχαία λοιπόν η στάση της Γερμανίας απέναντι στην Ε.Ε. και η αντίρρηση της να υπερψηφίσει οποιοδήποτε πλάνο δεν περιλαμβάνει κάποιου είδους πρόβλεψη για την χρήση συνθετικών καυσίμων μετά το 2035.

Prev Post Πανευρωπαϊκές αλλαγές σε διπλώματα οδήγησης και ποινές!
Next Post Lancia – Συνυφασμένη με την καινοτομία
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook