Η Nissan θέλει solid-state μπαταρίες για το επόμενο GT-R!

Η Nissan θέλει solid-state μπαταρίες για το επόμενο GT-R!

Η Nissan βρίσκεται σε μία θέση που δεν έχει συνηθίσει στην Ευρώπη. Με το GT-R να έχει αποσυρθεί λόγω κανονισμών και το “Z” να μην είναι διαθέσιμο σε αυτή την όχθη του Ατλαντικού, η ιαπωνική εταιρία δεν διαθέτει ούτε μία σπορ πρόταση για τους πιο… θερμόαιμους οπαδούς της αλλά αυτό δεν πρόκειται να εξελιχθεί σε μία παγιωμένη κατάσταση. Η Nissan αναζητά τρόπους να προσθέσει λίγο… συναίσθημα στην γκάμα της και η αντικατάσταση του γερασμένου πλέον, καθώς κυκλοφορεί από το 2007, GT-R είναι δίχως αμφιβολία μία επιλογή. Για να πάρει σάρκα και οστά όμως η νέα γενιά του Godzilla, πρέπει πρώτα να γίνει μία προεργασία.

Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της Nissan, Ivan Espinosa, για να γίνει πραγματικότητα η νέα γενιά του εμβληματικού sports car θα πρέπει να εξελιχθεί η τεχνολογία των solid-state μπαταριών. Χωρίς να το δηλώνει ξεκάθαρα, ο Espinosa λέει εμμέσως ότι νέο GT-R χωρίς μπαταρίες στερεάς κατάστασης δεν πρόκειται να υπάρξει και αυτό γιατί η τρέχουσα τεχνολογία δεν πληροί τις προϋποθέσεις που έχει θέσει η Nissan για την ναυαρχίδα της.

Ο μεγαλύτερος εχθρός των hypercars είναι το βάρος και οι μπαταρίες είναι βαριές, οπότε πρέπει να περιμένουμε τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, να είναι σταθερές και όταν είναι έτοιμες, να ξεκινήσουμε. Με την βελτίωση στην ενεργειακή πυκνότητα, μπορούμε να έχουμε πολύ καλύτερο packaging που βελτιώνει την αεροδυναμική και γενικότερα, την συμπεριφορά του οχήματος και να διατηρήσουμε την 2+2 διαμόρφωση.

Με το πρόβλημα της αποθήκευσης της ενέργειας θεωρητικά λυμένο λοιπόν, η προσοχή μας στρέφεται στην παραγωγή ισχύος και εκεί η Nissan κρατά όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά. Το νέο GT-R θα είναι δίχως την παραμικρή αμφιβολία τετρακίνητο αλλά μπορεί να διαθέτει δύο, τρεις ή ακόμα και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες. Εξαρτάται από τους στόχους που θα θέσουν τα υψηλόβαθμα στελέχη στους μηχανικούς όσον αφορά στην απόδοση, την ταχύτητα, το βάρος και την αυτονομία. Η εύρεση της χρυσής τομής δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση αλλά η τεχνολογία παρέχει εναλλακτικές στη Nissan και σίγουρα θα εξερευνηθούν πολλές διαφορετικές διατάξεις ώστε το μελλοντικό μοντέλο να έχει τα χαρακτηριστικά που θέλει η εταιρία. Όσο για την Nismo έκδοση; Η λύση που έχει στο νου του ο Espinosa είναι η μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας και κατά συνέπεια, του βάρους σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα, παραδοσιακά μέτρα “μεταμόρφωσης” στην σκληροπυρηνική έκδοση. Ως ελάχιστο τουλάχιστον όσον αφορά στην μπαταρία, ο Espinosa έχει σαφείς στόχους: το αυτοκίνητο πρέπει να μπορεί να κάνει έναν γύρο εξόδου, δύο καυτούς γύρους και έναν γύρο εισόδου στο Nurburgring – μία τρομερά απαιτητική πίστα μήκους άνω των 20 χιλιομέτρων.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να περιμένουμε. Ο Espinosa μπορεί να περιγράφει το GT-R του μέλλοντος και μπορεί να έχουμε μία εικόνα της μορφής που θα πάρει χάρις στο Hyper Force concept που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Τόκιο πριν από μερικές ημέρες αλλά πρέπει να διανύσουμε πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να έχουμε κάτι πιο… ουσιαστικό από ευχές και όνειρα. Το 2028 είναι πολύ μακριά στον ορίζοντα και μέχρι τότε πολλά μπορεί να αλλάξουν, οπότε κρατάμε μικρό καλάθι γιατί ελάχιστοι μπορούν να προβλέψουν με ακρίβεια την κατάσταση της βιομηχανίας αυτοκινήτου σε πέντε χρόνια από τώρα!

Prev Post Renault Trafic Van – στα χέρια σας σε 48 ώρες
Next Post Ηλεκτρικό σημείο εισόδου αναζητά η Opel
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook