Η Nissan επανέρχεται στο θέμα του νέου sports car

Η Nissan επανέρχεται στο θέμα του νέου sports car

Η ιδέα ενός entry-level σπορ μοντέλου τριγυρνάει στα κεντρικά της Nissan εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Ενός sports car που θα τεθεί αντιμέτωπο με ανταγωνιστές όπως το Mazda MX-5 και το Toyota GT86, δηλαδή όχι ακριβώς προσιτό με την έννοια που θα θέλαμε να έχει η συγκεκριμένη λέξη αλλά σίγουρα φθηνότερο από τις υπόλοιπες προτάσεις της Nissan – βλ. GT-R και Z. Σκέψου το συγκεκριμένο μοντέλο ως τον πνευματικό διάδοχο του 200SX/240SX που στις διεθνείς αγορές ήταν γνωστό ως Silvia και κυκλοφορούσε στην Ιαπωνία μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’00 και την εμβληματική, ιδίως για όσους παρακολουθούσαν την σκηνή των motorsports, S15. Ο κόσμος αναθάρρησε πριν από 10 χρόνια περίπου, όταν η Nissan παρουσίασε τα ρετρο-μοντέρνα IDx Freeflow και IDx Nismo (βλ. φωτογραφίες) αλλά τελικά τα εντυπωσιακά concepts δεν προχώρησαν ποτέ στο επόμενο στάδιο και προφανώς, δεν πήρανε ποτέ το πράσινο φως για να περάσει στην παραγωγή.

Τώρα η Nissan επανέρχεται στο συγκεκριμένο θέμα με τον Αντιπρόεδρο Global Product Strategy, Ivan Espinosa, να δηλώνει σε αυστραλιανό μέσο ότι το project ενός entry-level sports car όχι μόνο δεν έχει πεταχτεί στον κάλαθο των αχρήστων αλλά είναι πάρα πολύ ζωντανό ακόμα κι αν βρίσκεται ακόμα σε εμβρυϊκό στάδιο. Με λίγα λόγια, η Nissan ψάχνει τρόπο να το οργανώσει και να βρει τρόπο να το κάνει βιώσιμα καθώς απ’ ότι φαίνεται, η ιαπωνική εταιρία έχει αποφασίσει να μην ακολουθήσει τον δρόμο των Toyota/Subaru, BMW/Toyota και Mazda/Fiat και να προχωρήσει στο εν λόγω project μόνη της. Ο δρόμος σίγουρα δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα καθώς η κατηγορία των sports cars στο σύνολο της έχει συρρικνωθεί πάρα πολύ. Επιπλέον, η εξέλιξη ενός τέτοιου μοντέλου έχει κάποιες προϋποθέσεις: θα πρέπει να είναι εξηλεκτρισμένο, κάτι που παραδέχεται και η ίδια η Nissan και δουλεύει προς αυτή την κατεύθυνση και φυσικά, θα πρέπει να είναι παγκόσμιο ούτως ώστε να μεγιστοποιηθούν οι πιθανότητες επίτευξης ικανοποιητικού όγκου πωλήσεων και κατά συνέπεια, οικονομιών κλίμακας.

Ο Espinosa δήλωσε ότι προσπαθεί να κάνει αυτό το μοντέλο πραγματικότητα ενώ όταν ρωτήθηκε για το timing, είπε ότι θα ήθελε πολύ να το δει πριν το τέλος της δεκαετίας… Φυσικά, προέχει το άναμμα του πράσινου φωτός που σημαίνει ότι θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αξιολόγηση της βιωσιμότητας του. Η Nissan δεν είναι η μοναδική ιαπωνική εταιρία που στοχεύει σε αυτή την κατηγορία. Η Mazda έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι το εμβληματικό MX-5 θα συνεχίσει και στην 5η γενιά του, η οποία θα περιλαμβάνει μάλιστα κάποιου είδους τεχνολογία εξηλεκτρισμού ενώ και η Honda αποκάλυψε και θα λανσάρει σύντομα στην αγορά το νέο Prelude, έστω και αν η στόχευση του είναι ελαφρώς διαφορετική.

Prev Post Το 94% των νέων αυτοκινήτων στη Νορβηγία τον Αύγουστο ήταν ηλεκτρικά!
Next Post Nissan – Νέο χρηματοδοτικό με επιτόκιο μόλις 2,9%
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook