Η Nio σκέφτεται την αγορά “πρώην” εργοστασίου της Audi

Η Nio σκέφτεται την αγορά “πρώην” εργοστασίου της Audi

Με την βιομηχανία αυτοκινήτου στην Ευρώπη σε εξαιρετικά δυσχερή θέση και τις λέξεις “κλείσιμο εργοστασίου” να ακούγονται ολοένα και συχνότερα κυρίως από έναν όμιλο με έδρα το Wolfsburg, χιλιάδες εργαζόμενοι “γονάτισαν” τις Βρυξέλες και ειδικότερα την περιοχή γύρω από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εκφράζοντας την συμπαράσταση τους σε εργάτες ενός εργοστασίου της Audi που φημολογείται πως το μέλλον του είναι πολύ αμφίβολο. Το εργοστάσιο απασχολεί περίπου 3.000 εργαζόμενους, το 90% των οποίων κινδυνεύει να χάσει την δουλειά του αν κλείσει η μονάδα παραγωγής της Audi – μία μονάδα παραγωγής που κατασκευάζει αποκλειστικά το Q8 e-tron, ένα μοντέλο με αρκετά χαμηλή ζήτηση και οι 5.000 εργάτες που βάδισαν με τους συναδέλφους τους στις Βρυξέλες, μαζί με έναν μεγάλο αριθμό εργαζομένων σε διάφορους κλάδους που απάντησαν στο κάλεσμα των συνδικάτων για απεργία, έστειλαν ένα ξεκάθαρο μήνυμα στους ευρωβουλευτές.

Μία άλλη εταιρία όμως, η κινέζικη Nio, εμφανίζεται ως ένας εκ των πιθανών αγοραστών του εργοστασίου της Audi, αν όντως αυτό κλείσει στο προσεχές μέλλον. Σύμφωνα με μία βέλγικη εφημερίδα η Nio προετοιμάζει μία προσφορά για το εργοστάσιο που θα της εξασφαλίσει το πολυπόθητο… παραθυράκι για να παρακάμψει τους βαρύτατους δασμούς που επέβαλε πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Ένωση στην εισαγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα. Όπως διαμορφώνεται αυτή τη στιγμή η κατάσταση, τα ηλεκτρικά οχήματα της Nio επιβαρύνονται με δασμούς ύψους 21% επιπλέον του ήδη ισχύοντος 10% και δεν χρειάζεται να είναι επιστήμονας κάποιος για να διαπιστώσει το πώς αυτή η επιβάρυνση επηρεάζει την επέκταση της κινέζικης εταιρίας στην ευρωπαϊκή αγορά. Αν όμως μέρος της παραγωγής μεταφερθεί στο κέντρο της Ευρώπης, δεν υπάρχει επιβάρυνση…

Να σημειώσουμε ότι η Nio πούλησε 1.777 αυτοκίνητα στην Ευρώπη κατά τους πρώτους 8 μήνες του έτους αλλά αρνείται να σχολιάσει τα δημοσιεύματα που την συνδέουν με το εργοστάσιο στην πρωτεύουσα του Βελγίου. Το μόνο που έχει γίνει γνωστό χωρίς όμως να έχει επιβεβαιωθεί (αλλά ούτε διαψευστεί) από οποιονδήποτε είναι ότι μία αντιπροσωπεία πιθανών επενδυτών από την Κίνα επισκέφθηκε το εργοστάσιο στο πρόσφατο παρελθόν. Η πληροφορία αυτή προέρχεται από εκπροσώπους των βελγικών συνδικάτων αλλά είναι αδύνατο να επαληθευτεί καθώς ούτε η Nio σχολιάζει τα δημοσιεύματα, ούτε η Audi. Οπότε απλά περιμένουμε για να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και αν η κινέζικη απειλή συνεχίσει την διείσδυση της στην ευρωπαϊκή αγορά με περισσότερους από έναν τρόπους.

Prev Post Volvo – 10 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα μέχρι το 2026!
Next Post Η Stellantis δούλεψε σκληρά για να αποφύγει τα χειρότερα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook