Άκουσε τη νέα Lamborghini να ουρλιάζει στις 10.000 σ.α.λ.

Άκουσε τη νέα Lamborghini να ουρλιάζει στις 10.000 σ.α.λ.

Μπορεί να βρισκόμαστε στο κατώφλι μίας νέας εποχής, αυτής της ηλεκτροκίνησης αλλά ταυτόχρονα, είμαστε στο απόγειο της προηγούμενης τεχνολογίας. Τα mainstream μοντέλα, αυτά που αγοράζουμε εμείς οι πληβείοι είναι καλύτερα, ισχυρότερα, ασφαλέστερα και πιο ενδιαφέροντα από ποτέ ενώ στις κορυφαίες κατηγορίες όπως αυτή των εξωτικών sports cars, οι κατασκευαστές κάνουν επίδειξη δυνατοτήτων ενσωματώνοντας παράλληλα νέες τεχνολογίες. Όπως θα κάνει για παράδειγμα η Lamborghini με τον  plug-in υβριδικό twin-turbo V8 για την ακρίβεια, του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την εξαιρετικά επιτυχημένη Huracan.

Να θυμίσουμε ότι πρόκειται για έναν flat-plane V8, τον πρώτο της ιταλικής μάρκας, ο οποίος έχει χωρητικότητα 4.0 λίτρων και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία είναι ικανός για 800 ίππους από τις 9.000 έως τις 9.750 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής από τις 4.000 έως τις 7.000 σ.α.λ. Τα δύο turbos είναι τοποθετημένο στο εσωτερικό του V βελτιώνοντας την απόκριση τους και μειώνοντας το βάρος του κινητήρα ενώ το ξηρό κάρτερ εξασφαλίζει την ορθή λίπανση ανά πάσα ώρα και στιγμή, ανεξαρτήτως φορτίου και πλευρικών επιταχύνσεων γιατί δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο νέος κινητήρας της Lamborghini έχει την δυνατότητα να στροφάρει μέχρι τις 10.000 σ.α.λ. Με εξαίρεση την Honda που έχει φλερτάρει στο παρελθόν με 5-ψήφιους ρυθμούς περιστροφής στους κορυφαίους, ατμοσφαιρικούς κινητήρες, αυτά τα νούμερα αποτελούσαν (και εξακολουθούν να αποτελούν) προνόμιο αγωνιστικών κατασκευών και όχι ενός μοντέλου παραγωγής, έστω και περιορισμένης, έστω και με τα σήματα της Lamborghini. Τώρα μάλιστα, έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε αυτό το στολίδι να ουρλιάζει μέχρι τις 10.000 σ.α.λ. και αν μου επιτρέπεις ένα προσωπικό σχόλιο, σβήνει από την μνήμη τον ατμοσφαιρικό V10 της Huracan.

Ακόμα δεν έχουμε τελειώσει γιατί ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα το οποίο μοιάζει με αυτό που χρησιμοποιείται στην Revuelto. Ένας  axial-flux ηλεκτροκινητήρας ικανός για 150 ίππους και 300 Nm ροπής έχει τοποθετηθεί ανάμεσα στον V8 και το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στέλνοντας την ισχύ στους τροχούς του πίσω άξονα. Όπως είπαμε, ενώ η διαμόρφωση θυμίζει την μεγαλύτερη, ισχυρότερη και ακριβότερη Revuelto, σε αυτή την περίπτωση ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος σε μία πιο… συμβατική θέση και παρότι η Lamborghini δεν αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο entry-level sports car της, είναι σίγουρο ότι το νέο plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο αυξάνει δραστικά τις ικανότητες του επερχόμενου μοντέλου και του χαρίζει δυνατότητες που ο προκάτοχος του απλά ήταν αδύνατο να διαθέτει όπως για παράδειγμα το σύστημα ενεργού torque vectoring.

Prev Post Το Smart #5 παίζει στις λάσπες πριν την πρεμιέρα του
Next Post Ηλεκτρικές οι Mercedes C-Class και GLC το 2026!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook