Η νέα BMW M2 CS εντυπωσιάζει από κάθε άποψη!

Η νέα BMW M2 CS εντυπωσιάζει από κάθε άποψη!

Η νέα BMW M2 CS ανεβάζει ακόμη ψηλότερα τον πήχη της απόλυτης οδηγικής απόλαυσης στην κορυφαία κατηγορία των compact σπορ μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Η εξαιρετική ευελιξία, η σημαντικά αυξημένη ισχύς, η απαράμιλλη δυναμική και τα σπορ σχεδιαστικά χαρακτηριστικά μετατρέπουν την οδήγηση του νέου, αποκλειστικού μοντέλου της BMW M GmbH σε μια συναρπαστική εμπειρία. Η νέα BMW M2 CS αποτελεί το επόμενο κεφάλαιο σε ένα εντυπωσιακό success story που ξεκίνησε με την εμβληματική BMW 2002 turbo και συνεχίστηκε με την BMW Σειρά 1 M Coupé και την πρώτη BMW M2 – συμπεριλαμβανομένης της πρώτης έκδοσης CS, που παρουσιάστηκε το 2019. Η BMW M GmbH αποκάλυψε για πρώτη φορά την εξωτερική σχεδίαση της BMW M2 CS στις 23 Μαΐου, στο πλαίσιο του Concorso d’Eleganza Villa d’Este, στις όχθες της λίμνης Κόμο.

Η νέα BMW M2 CS βασίζεται στη δεύτερη γενιά της BMW M2 και ανεβάζει ακόμη ψηλότερα τον πήχη των ήδη εντυπωσιακών επιδόσεων. Για παράδειγμα, ο υψηλόστροφος εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει ειδικά για την περίσταση 530 hp ενώ αυξημένη κατά 50 Nm είναι και η ροπή, με τα 650 Nm να παραμένουν σταθερά από τις 2.650 σ.α.λ. έως τις 5.730! Αυτό σημαίνει ότι η BMW M2 CS προσφέρει επιδόσεις αντίστοιχες με εκείνες της BMW M3 Competition Sedan με M xDrive και της BMW M4 Competition Coupé με M xDrive παρά το γεγονός ότι στην M2 CS η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω του οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με λειτουργία Drivelogic, το οποίο περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.

Παράλληλα, η BMW M GmbH έχει μειώσει το βάρος της ειδικής έκδοσης κατά περίπου 30 κιλά σε σχέση με την στάνταρ BMW M2 χάρη σε στοχευμένες τροποποιήσεις όπως η προσεκτική χρήση τεχνικών ελαφριάς σχεδίασης. Για παράδειγμα, η BMW M2 CS διαθέτει μεγάλο αριθμό εξαρτημάτων, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, κατασκευασμένων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) ενώ στάνταρ είναι και οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M με αποτέλεσμα, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, η CS είναι η ελαφρύτερη BMW M2 της τρέχουσας γενιάς.

Χάρη στην αστραπιαία παροχή ισχύος, σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ του κινητήρα και το μειωμένο βάρος του οχήματος, η BMW M2 CS σπάει το φράγμα των τεσσάρων δευτερολέπτων για την επιτάχυνση 0–100 km/h. Ο χρόνος των 3,8’’ είναι κατά 0,2’’ ταχύτερος σε σχέση με την στάνταρ M2. Η αυξημένη ισχύς ενισχύει και την επιτάχυνση 0–200 km/h, η οποία πλέον ολοκληρώνεται σε 11,7’’ ενώ για ρεπρίζ 80–120 km/h απαιτούνται 3,4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα της ειδικής έκδοσης, η οποία εξοπλίζεται στάνταρ με το M Driver’s Package, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 km/h. Η δυναμική παροχή ισχύος συνοδεύεται από τον πλούσιο, σπορ ήχο του κινητήρα, που παράγεται από το ειδικά σχεδιασμένο σύστημα εξαγωγής M, το οποίο διαθέτει ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια και τέσσερις απολήξεις εξάτμισης – σήμα κατατεθέν των μοντέλων M – σε ματ μαύρο χρώμα για την BMW M2 CS. Για όσους επιθυμούν επιπλέον αναβάθμιση, η γκάμα M Performance Parts που προορίζεται για την BMW M2 CS περιλαμβάνει για πρώτη φορά το σύστημα σιλανσιέ M Performance με απολήξεις από carbon και τιτάνιο, σχεδιασμένο αποκλειστικά για τα μοντέλα CS.

Η τεχνολογία πλαισίου και το σύστημα πέδησης της BMW M2 CS είναι προσαρμοσμένα με ακρίβεια στα βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα και στην κατανομή βάρους της ειδικής έκδοσης. Το πλαίσιο έχει χαμηλώσει κατά οκτώ χιλιοστά και έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του μοντέλου με ειδικές ρυθμίσεις στα ελατήρια, τα αμορτισέρ και τα συστήματα ελέγχου του πλαισίου. Οι τροποποιήσεις αυτές ενισχύουν αισθητά τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε κάθε οδηγικό σενάριο – ακόμη και υπό υψηλά φορτία. Οι ρυθμίσεις του Dynamic Stability Control (DSC) και του M Dynamic Mode έχουν βελτιστοποιηθεί ειδικά για χρήση σε πίστα, ενώ το στάνταρ προσαρμοζόμενο πλαίσιο M φέρει ειδική ρύθμιση σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του μοντέλου. Το ίδιο ισχύει για το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic, το διαφορικό M Sport και το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης. Το στάνταρ σύστημα φρένων M Compound με κόκκινες δαγκάνες εξασφαλίζει ισχυρή επιβράδυνση, ενώ προαιρετικά διατίθενται τα κεραμικά φρένα M Carbon, επίσης με κόκκινες δαγκάνες φρένων. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται αποκλειστικές για την CS σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου M, με σχεδίαση διπλών ακτίνων και ματ φινίρισμα Gold Bronze. Έχουν διάμετρο 19 ίντσες εμπρός και 20 ίντσες πίσω και συνδυάζονται στάνταρ με ελαστικά πίστας, διαστάσεων 275/35 ZR19 και 285/30 ZR20, αντίστοιχα. Κατόπιν παραγγελίας διατίθενται ελαστικά ultra-track ή στάνταρ σπορ ελαστικά (χωρίς επιπλέον χρέωση) στις ίδιες διαστάσεις.

Η επιβλητική εξωτερική εμφάνιση της BMW M2 CS διαμορφώνεται από πλήθος εξαρτημάτων κατασκευασμένων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), καθώς και από άλλες αποκλειστικές λεπτομέρειες. Εκτός από τα χαρακτηριστικά καλύμματα Μ των εξωτερικών καθρεπτών, γνωστά ήδη από την BMW M2, η οροφή M Carbon – που προσφέρεται στάνταρ στην ειδική έκδοση – και ο ειδικός για την CS πίσω διαχύτης, κατασκευάζονται επίσης από εντυπωσιακό, γυμνό carbon. Την σπορ και δυναμική εμφάνιση συμπληρώνουν το εμπρός splitter σε ματ μαύρο χρώμα και η αποκλειστική μαύρη μάσκα BMW M με βελτιστοποιημένες εισαγωγές αέρα αλλά το ελαφρύ κάλυμμα του πορτμπαγκάζ από CFRP με το ενσωματωμένο ducktail είναι αυτό που μαγνητίζει τα βλέμματα.

Το εσωτερικό της νέας BMW M2 CS συνδυάζει την αποκλειστική αισθητική με τη σπορ αίσθηση που προσφέρουν το εκλεπτυσμένο Alcantara και ο καινοτόμος σχεδιασμός χαμηλού βάρους. Ενδεικτικά, η κεντρική κονσόλα είναι κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), ο οδηγός και ο συνοδηγός φιλοξενούνται στα χαμηλού βάρους θερμαινόμενα μπάκετ καθίσματα M Carbon, τα ενσωματωμένα προσκέφαλα είναι αφαιρούμενα και, χάρη στην επιλογή ενσωμάτωσης ζωνών ασφαλείας πολλαπλών σημείων, βελτιώνουν την ετοιμότητα του αυτοκινήτου για χρήση σε πίστα. Οι επιφάνειες των καθισμάτων είναι επενδυμένες με δέρμα Merino. Το στάνταρ τιμόνι M από δέρμα Alcantara διαθέτει στεφάνη με επίπεδο κάτω τμήμα, paddles αλλαγής ταχυτήτων, κόκκινη σήμανση στη θέση της ευθείας και δύο μπουτόν M για την επιλογή των ατομικά διαμορφωμένων ρυθμίσεων του οχήματος ενώ τα διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα είναι από ανθρακόνημα M Carbon Fibre. Το μόνο αρνητικό που εντοπίζουμε στην BMW M2 CS είναι η τιμή της που ξεκινά από τα €115.000 στη Γερμανία καθώς και το γεγονός ότι η παραγωγή της θα περιοριστεί – άγνωστο ακόμα σε πόσα κομμάτια.

Prev Post Η Land Rover φρεσκάρει το Defender!
Next Post Η Bentley ετοιμάζει την πιο δυναμική Bentayga
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook