Η Mercedes-AMG “σκοτώνει” την 4-κύλινδρη C63;

Η Mercedes-AMG “σκοτώνει” την 4-κύλινδρη C63;

Κάποια πειράματα αναπόφευκτα δεν θα έχουν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Κάποιες αποφάσεις ενδεχομένως να βασίζονται σε λάθος υπολογισμούς ή υποθέσεις. Όταν έχεις χτίσει εδώ και πολλά χρόνια την φήμη σου με διαφόρων ειδών θηριώδεις V8 βενζινοκινητήρες, άλλες φορές ατμοσφαιρικούς με μεγάλες χωρητικότητες και άλλες φορές υπερτροφοδοτούμενους, δεν μπορείς να ζητάς από τους πελάτες σου να συμβιβαστούν με έναν τετρακύλινδρο. Δεν έχει σημασία αν αυτός ο τετρακύλινδρος είναι ένας από τους ισχυρότερους στον κόσμο, αν είναι τεχνολογικά προηγμένος και αν συνδυάζεται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα οπότε όχι μόνο “πάει” αλλά είναι και φιλικό στην περιβαλλοντική συνείδηση του καθενός. Τι σημασία έχει αν προσφέρει 680 ίππους και περισσότερα από 1.000 Nm ροπής αν δεν έχει ψυχή;

Μάταια όπως όλα δείχνουν η Mercedes-AMG μέσω του επικεφαλής της, Michael Schiebe, ζητούσε πίστωση χρόνου για να συνηθίσει και να αγαπήσει τον plug-in υβριδικό 4-κύλινδρο το αγοραστικό κοινό. Τα πιο πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι μέρος του facelift που θα υποστεί η C63 S E Performance θα είναι η αντικατάσταση του 4-κύλινδρου, υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα του plug-in υβριδικού κινητήριου συνόλου, με έναν 6-κύλινδρο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που κυκλοφορούν, το νέο κινητήριο σύνολο αποτελεί εξέλιξη και αναβάθμιση αυτού που έχουμε δει να χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια σε όλες τις “53” Mercedes-AMG, είτε μιλάμε για την E53, είτε για την GLE53, είτε για την CLE53. Όπου οι λέξεις εξέλιξη και αναβάθμιση σημαίνουν αναμφίβολα ενίσχυση καθώς aακόμα και στην μέχρι τώρα ισχυρότερη εκδοχή του, το εν λόγω κινητήριο σύνολο είναι ικανό για “μόλις” 585 ίππους. Δεν πιστεύουμε ότι οι οπαδοί της Mercedes-AMG είναι έτοιμοι για μία νέα και λιγότερο ισχυρή από την τρέχουσα, C63!

Δεν είναι μυστικό ότι πέρασε από το μυαλό της γερμανικής εταιρίας η επαναφορά του εκπληκτικού twin-turbo V8 αλλά σύμφωνα με ανθρώπους που έχουν γνώση επί του θέματος, ο συγκεκριμένος κινητήρας απαιτεί επιπλέον χώρο κάτω από καπό και αυτός απλά δεν υπάρχει, ούτε για τον ίδιο, ούτε για το απαραίτητο σύστημα ψύξης ή την προστασία των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης. Η επόμενη καλύτερη επιλογή λοιπόν, δεδομένου ότι μάλλον έχει παρθεί η απόφαση για… ξήλωμα του 4-κύλινδρου, είναι ο 3-λιτρος, εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας που από μόνος του μπορεί να παράγει κοντά στα 500 άλογα και σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, πάνω από 650. Η διαφορά σε σύγκριση με την τρέχουσα διαμόρφωση είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας μάλλον δεν θα βρίσκεται στον πίσω άξονα αλλά ανάμεσα στον βενζινοκινητήρα και το κιβώτιο – μία λύση που ευνοεί όχι μόνο το packaging αλλά και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήριου συνόλου. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα κάνει όντως η Mercedes-AMG. Θα επιμείνει στην επιλογή της ακόμα και αν αυτό σημαίνει περαιτέρω μείωση των πωλήσεων και αύξηση της απόστασης που την χωρίζει από τον ανταγωνισμό, ή θα παραδεχθεί το λάθος και θα προσπαθήσει να… κατευνάσει τα πλήθη;

Prev Post Volkswagen Deals – Mοναδικές ευκαιρίες με επιδότηση Volkswagen μέχρι και 10.000€ και 0% επιτόκιο!
Next Post Η BYD λανσάρει την πολυτελή Denza στην Ευρώπη
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook