Η McLaren πουλάει την ψυχή της;

Η McLaren πουλάει την ψυχή της;

Ολίγον τι δραματικός ο τίτλος αλλά δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα, έστω και αν δεν εστιάζει στην βασική είδηση, η οποία είναι ότι η McLaren Automotive θα συγχωνευτεί με μία start-up που ονομάζεται Forseven. Ποια είναι αυτή; Είναι μία αγγλική start-up που έχει συγκεντρώσει μία ομάδα περισσότερων από 700 επαγγελματιών με στόχο να λανσάρει μία σειρά μοντέλων πολυτελείας. Ποιος είναι ο σύνδεσμος ανάμεσα στην McLaren και την Forseven; Η επενδυτική φίρμα CYVN Holdings που ανήκει στην κυβέρνηση του Abu Dhabi φυσικά. Η CYVN απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της McLaren πριν από λίγο καιρό και αυτή ήταν που δημιούργησε την Forseven το 2022. Τώρα η McLaren Automotive συγχωνεύεται με την Forseven για την δημιουργία της McLaren Group Holdings και με αυτόν τον τρόπο, η πρώτη αποκτά το κεφάλαιο που τόσο χρειάζεται ενώ η δεύτερη αποκτά πρόσβαση σε ένα πολύ ελκυστική… συντόμευση για την αγορά! Εν τω μεταξύ, ο μέσος αναγνώστης αλλά και ο γράφων έχει μπερδευτεί ανεπανόρθωτα…

Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν φέρει τον επικεφαλής της Forseven, Nick Collins, στην θέση του CEO της McLaren Group Holdings και τον πρόεδρο της Forseven, Jassem Al Zaabi, που είναι επίσης επικεφαλής του Υπουργείου Οικονομικών του Abu Dhabi, στον ίδιο ρόλο και στην McLaren. Περίμενε όμως. Δεν έχουμε τελειώσει με την πολυπλοκότητα της κατάστασης. Ο Collins ξεκίνησε την καριέρα του στην Ford και στη συνέχεια έγινε senior engineer στην Jaguar Land Rover όπου ηγήθηκε της εξέλιξης τόσο του τρέχοντος Range Rover όσο και του Defender. Με λίγα λόγια και κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, ο Collins είναι ένας ικανότατος μηχανικός. Είναι επίσης μέλος του Δ.Σ. της κινέζικης Nio, στην οποία κατέχει μερίδιο η CYVN και με την οποία η Forseven υπέγραψε ένα μνημόνιο συνεργασίας νωρίτερα εντός του 2025! Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο Collins είναι επίσης στέλεχος της Gordon Murray Technologies και θα είμαι ειλικρινής, δεν έχω την παραμικρή ιδέα πού βρίσκει τον χρόνο για όλα αυτά!

Η ουσία είναι ότι μέσω του Collins και πολύ πιο σημαντικά, μέσω της CYVN Holdings, δημιουργείται ένας ισχυρός σύνδεσμος ανάμεσα στην McLaren, την Nio και την Gordon Murray Technologies ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η Forseven, που ποτέ δεν προοριζόταν να βρίσκεται στο προσκήνιο, δεν έχει καμία σχέση με sports cars, supercars ή hypercars. Μοντέλα πολυτελείας ήθελε να λανσάρει και εκεί καταλήγουν όλα. Όχι, η McLaren δεν θα σταματήσει να παράγει αυτοκίνητα επιδόσεων. Οι δραστηριότητες της όμως θα επεκταθούν σε νέες κατηγορίες και ενώ δεν έχουμε κάποια επίσημη πληροφορία σε αυτό το σημείο, η λογική λέει ότι έρχονται SUV, ένα αμιγώς ηλεκτρικό sports car και γιατί όχι, κάποιο grand tourer ή κάτι παρεμφερές που θα εστιάζει περισσότερο στην πολυτέλεια και λιγότερο στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, η νέα εποχή που ξεκινά για την McLaren θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και θα είμαστε εδώ για να την καταγράψουμε!

Prev Post Το πρώτο εξηλεκτρισμένο Toyota Hilux είναι γεγονός
Next Post Festival Μεταχειρισμένων Citroen – Για πραγματικές ευκαιρίες
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook