Η Maserati καθυστερεί τη νέα Quattroporte!

Η Maserati καθυστερεί τη νέα Quattroporte!

Η Maserati βρίσκεται χωρίς αμφιβολία σε μία τροχιά ανάκαμψης. Έχοντας ήδη παρουσιάσει την MC20 (και την “Cielo” ανοιχτή εκδοχή της), την ολοκαίνουρια GranTurismo (και την “Folgore” αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της) και… σχεδόν την GranCabrio, η ιστορική ιταλική εταιρία ξαναχτίζει την γκάμα της και δημιουργεί προσδοκίες για όλα αυτά που θα έρθουν στο προσεχές μέλλον. Όπως όλα δείχνουν όμως, δεν βαίνουν όλα καλώς στο βασίλειο της Maserati με την εταιρία να ανακοινώνει επίσημα ότι θα καθυστερήσει το λανσάρισμα της νέας γενιάς της Quattroporte για τρία χρόνια χωρίς ωστόσο να αναφέρει τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση.

Το πολυτελές, αμιγώς ηλεκτρικό sedan ήταν προγραμματισμένο να λανσαριστεί στις αρχές του 2025 αλλά η Maserati δήλωσε ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί πριν το 2028. Η επίσημη γραμμή είναι ότι η Maserati δεν είναι διατεθειμένη να ρισκάρει το παραμικρό όσον αφορά στο επίπεδο  του νέου μοντέλου με έναν εκπρόσωπο της να υπαινίσσεται ότι η νέα Quattroporte πρέπει να εξελιχθεί περαιτέρω πριν οι ιθύνοντες είναι αρκετά ικανοποιημένοι ώστε να δώσουν το πράσινο φως. Κυκλοφορούν όμως και φήμες που λένε ότι πίσω από κλειστές πόρτες διεξάγονται συνομιλίες και διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές με στόχο την μείωση του κόστους κατά περίπου 6%.

Για οποιονδήποτε λόγο συνέβη πάντως, αυτή δεν είναι η πρώτη καθυστέρηση που παρουσιάζεται στην υλοποίηση του προγράμματος εξηλεκτρισμού της ιταλικής μάρκας, με την Maserati να έχει μεταθέσει την παραγωγή των Folgore, αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων τόσο της GranTurismo όσο και της Grecale. Αυτό από την άλλη, δεν σημαίνει ότι η Maserati καταρρέει. Μέχρι το 2030 θα πουλά αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα και αυτό σημαίνει ότι το 2025 θα δούμε την MC20 Folgore και το 2027 την Levante Folgore. Η GranCabrio Folgore θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της σε μερικούς μήνες. Όσο για την Quattroporte Folgore; Αυτή αναμένεται να χρησιμοποιεί την ολοκαίνουρια STLA Large αρχιτεκτονική της Stellantis και δεν αποκλείεται στην κορυφαία εκδοχή της να προσφέρει… τετραψήφια ιπποδύναμη. Όποιος αναζητά κάτι πιο λογικό ή εστιάζει στην αυτονομία, η εν λόγω πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες αρκετά μεγάλες για εμβέλεια της τάξης των 800 χιλιομέτρων αν και θα πρέπει να περιμένουμε πολύ για να μάθουμε λεπτομέρειες αναφορικά με την Quattroporte, δεδομένου ότι από σήμερα σε τρία χρόνια μπορούν να αλλάξουν πολλά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το πολυτελές sedan θα είναι “αδιαμφισβήτητα Maserati” με ότι σημαίνει αυτό για το design, την τεχνολογία και την πολυτέλεια ενώ η τιμή του αναμένεται να αντικατοπτρίζει αυτή την τοποθέτηση ξεκινώντας στην Ευρώπη από τις €150.000 τουλάχιστον…

Prev Post Τα αυτοκίνητα… φαρδαίνουν και αυτό είναι πρόβλημα!
Next Post Ford Kuga PHEV – Το πλέον καλοπουλημένο στην Ευρώπη και το 2023
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook