Πριν από 8 χρόνια σχεδόν η Leapmotor, μία νεοσύστατη εταιρία που μέχρι εκείνο το σημείο μετρούσε λιγότερο από 2 χρόνια ζωής, παρουσίαζε στον κόσμο το πρώτο προϊόν της, το αρκετά… εκκεντρικό S01 που έπαιρνε τη μορφή ενός περίεργου, αμιγώς ηλεκτρικού αστικού coupe. Τότε δεν είμαι σίγουρος αν υπήρχαν πολλοί που να ήξεραν ή ακόμα περισσότερο, να έδιναν σημασία στην μικρή κινέζικη εταιρία αλλά τώρα και με την στήριξη του κολοσσού που ονομάζεται Stellantis, η Leapmotor έχει θέσει φιλόδοξους στόχους και όχι μόνο αυτό αλλά φαίνεται πως διαθέτει την δυναμική για να τους πετύχει. Αυτή τη στιγμή η γκάμα της περιλαμβάνει ένα αστικό hatchback (βλ. T03), ένα compact SUV (βλ. B10) και ένα μεσαίο SUV (βλ. C10) αλλά σύντομα θα προστεθεί σε αυτήν κάτι εντελώς διαφορετικό, ένα sedan.
Το επερχόμενο μοντέλο της Leapmotor είναι διαφορετικό υπό την έννοια του στιλ αμαξώματος καθώς κατά τα άλλα, δεν προσφέρει κάτι ριζοσπαστικά καινοτόμο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας της. Το B01 θα πάρει τη μορφή ενός μεσαίου sedan, αμιγώς ηλεκτρικού φυσικά, το οποίο αντλεί στοιχεία από την τρέχουσα σχεδιαστική ταυτότητα της κινέζικης μάρκας. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4.77 μέτρα και μεταξόνιο της τάξης των 2.73 μέτρων και όσον αφορά στο design, υιοθετεί τόσο την λύση των διπλών φωτιστικών σωμάτων εμπρός, με μία ενιαία λεπτή μπάρα LED κάτω από το καπό και τα κυρίως φανάρια λίγο πιο κάτω, ενσωματωμένα στον εμπρός προφυλακτήρα όσο και αυτή της ενιαίας μπάρας στο πίσω μέρος. Κατά τα άλλα, ξεχωρίζουμε τα μαύρα πλαίσια των παραθύρων, την τοξωτή οροφή που δημιουργεί ένα δυναμικό προφίλ, τις “κρυφές” χειρολαβές που συνεισφέρουν στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής και το εξόγκωμα στο άνω άκρο του παρμπρίζ όπου φιλοξενούνται οι περισσότεροι αισθητήρες που χρησιμοποιούνται για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεση μας, το Leapmotor B01 θα είναι διαθέσιμο σε δύο, αμφότερες αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις: η πρώτη θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 180 ίππων και η δεύτερη με έναν 218 ίππων ενώ για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας θα χρησιμοποιούνται μπαταρίες αγνώστου χωρητικότητας της CALB. Προς το παρόν δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες αλλά αυτές που μας έρχονται από την Κίνα αναφέρουν πως το B01 sedan θα λανσαριστεί στην εγχώρια αγορά τον ερχόμενο Ιούλιο με τιμή που θα ξεκινά από τα 100.000 και θα καταλήγει στα 150.000 yuan. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 12.000 με 18.000 ευρώ αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για την αγορά της Κίνας που σημαίνει ότι αν το μοντέλο γίνει τελικά διαθέσιμο και στην ευρωπαϊκή, η τιμή του θα είναι υψηλότερη.