Η Lancia Ypsilon ανανεώνεται από τώρα;

Η Lancia Ypsilon ανανεώνεται από τώρα;

Οι κατασκευαστές συνήθως περιμένουν λίγα χρόνια πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε ανανέωση ή αναβάθμιση σε ένα νέο μοντέλο τους αλλά η Lancia αποφάσισε να πρωτοτυπήσει καθώς περίπου έναν χρόνο μετά την πρεμιέρα της Νέας Ypsilon ανακοίνωσε μία σειρά βελτιώσεων τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της, όσο και στην υβριδική. Και αν οι βελτιώσεις στην ηλεκτρική Ypsilon έχουν οδηγήσει σε βελτίωση των τεχνικών χαρακτηριστικών της, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για την υβριδική! Εξηγούμαστε:

Η Lancia ανακοίνωσε ότι η μπαταρία της Ypsilon Electric εξακολουθεί να έχει χωρητικότητα 54 kWh και εξακολουθεί να είναι τύπου NMC (nickel-manganese-cobalt) αλλά επειδή έχει “βελτιωμένη χημεία” επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διανύει έως 425 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί φόρτιση. Το νούμερο αυτό αναπαριστά μία αύξηση της τάξης των 22 χιλιομέτρων ή αν προτιμάς ποσοστιαία, του 6% σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο και αυτό σημαίνει ότι το νέο compact της Lancia είναι πιο βιώσιμο και ευκολότερο στην διαχείριση του χωρίς καμία απολύτως αύξηση στο κόστος του. Επιπλέον, όταν ο οδηγός φτάσει στο σημείο να πρέπει να φορτίσει, η διαδικασία για το 10-80% της μέγιστης χωρητικότητας της μπαταρίας απαιτεί λιγότερο από 30 λεπτά στον κατάλληλο DC ταχυφορτιστή 100 kW. Ευτυχώς ή δυστυχώς, ο ηλεκτροκινητήρας δεν έχει υποστεί καμία αναβάθμιση και εξακολουθεί να προσφέρει 156 ίππους οπότε κανένα άλλο τεχνικό χαρακτηριστικό της Lancia Ypsilon Electric δεν έχει αλλάξει.

Τα πράγματα γίνονται… περίεργα όταν η συζήτηση μεταφέρεται στην Ypsilon Hybrid. Η Lancia δηλώνει ότι “επιλέγει να είναι πιο διαφανής σχετικά με την πραγματική διαθέσιμη ισχύ” και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό αλλά η ουσία είναι ότι το μοντέλο προσφέρει πλέον 110 ίππους και όχι 100 όπως στο πολύ πρόσφατο παρελθόν. Η επιλογή της Lancia πάρθηκε “σε αναμονή των Euro 7 κανονισμών που εφαρμόζονται από τον Νοέμβριο του 2027 και απαιτούν όλα τα υβριδικά μοντέλα να ανακοινώνουν την συνδυαστική ιπποδύναμη τους και όχι μόνο αυτήν του θερμικού κινητήρα”. Δηλαδή τα 100 άλογα που δήλωνε πριν η Lancia αφορούσαν μονάχα τον θερμικό κινητήρα ενώ στην πραγματικότητα η Ypsilon Hybrid ήταν εξαρχής ικανή για 110 ίππους χάρη στην υποβοήθηση του ήπια υβριδικού συστήματος; Καλή ερώτηση με πιθανότερο ως απάντηση το ναι καθώς η εταιρία στην ίδια ανακοίνωση δηλώνει πως δεν έχει απολύτως καμία αλλαγή στο τεχνικό σύστημα, τις επιδόσεις ή την κατανάλωση και πως τα πάντα κάτω από το καπό είναι ίδια με πριν. Είναι θέμα διαφάνειας και συμμόρφωσης με τις αλλαγές που συμβαίνουν στην αγορά αλλά αν πρέπει να είμαστε ειλικρινείς και αυστηροί, η Lancia θα μπορούσε να το διευθετήσει έναν χρόνο πριν.

Prev Post Αυτή είναι η μόνη συλλογή Ferrari που μπορούμε να αγοράσουμε
Next Post Η Stellantis διακόπτει την παραγωγή του Leapmotor T03 στην Πολωνία!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook