Όταν ένα μοντέλο αναπαριστά περίπου το 50% των συνολικών πωλήσεων σου παγκοσμίως ως εταιρία, τότε ο εξηλεκτρισμός του αποτελεί μονόδρομο στην πορεία για την δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων του στόλου σου. Αυτή είναι η περίπτωση της Isuzu και του D-Max που όπως επιβεβαίωσε ο πρόεδρος και Chief Operating Officer της ιαπωνικής μάρκας, Shinsuke Minami, θα αποκτήσει σύντομα μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση η οποία θα λανσαριστεί αρχικά στην Ευρώπη και αργότερα, καθώς θα μελετηθεί η ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο σταδιακής επέκτασης των αγορών στις οποίες θα είναι διαθέσιμο.
Ενώ η Isuzu δεν διευκρινίζει ότι το ηλεκτρικό pickup που θα προσθέσει στο προσεχές μέλλον στην γκάμα της θα πάρει τη μορφή του D-Max, δημοσιεύματα έγκυρου μέσου αναφέρουν ακριβώς αυτό ενώ τοποθετούν το λανσάρισμα του στο 2025 με την υποσημείωση ότι η διάθεση θα ξεκινήσει από τη Νορβηγία όπου οι κανονισμοί εκπομπών ρύπων γίνονται ολοένα και αυστηρότεροι. Ακόμα δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ποιες χώρες θα αποτελούν την αρχική αγορά του αμιγώς ηλεκτρικού pickup της Isuzu αλλά το ίδιο μέσο δηλώνει ότι ανάμεσα στις πρώτες χώρες όπου θα επεκταθεί το νέο μοντέλο θα είναι αναμφίβολα η Ταϊλάνδη όπου η Isuzu έχει ένα τεράστιο μερίδιο αγοράς της τάξης του 50% στην κατηγορία των pickups και όπου η κατηγορία των pickups αναπαριστά περισσότερο από το 40% επί του συνόλου των πωλήσεων όλων των νέων αυτοκινήτων στην χώρα.
Κάπως έτσι, έχουμε έναν πρόχειρο οδικό χάρτη για το λανσάρισμα του ηλεκτρικού pickup της Isuzu με την Ευρώπη να αποτελεί τον πρώτο σταθμό της ιαπωνικής εταιρίας, τις χώρες της Ν.Α. Ασίας να ακολουθούν και στη συνέχεια να έχουμε την Μέση Ανατολή και γιατί όχι, την Κίνα όπου η δημοτικότητα των ηλεκτρικών pickups αυξάνεται με σταθερούς ρυθμούς. Εν τω μεταξύ, η Isuzu παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του κλασικού, πετρελαιοκίνητου D-Max που είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με 4-κύλινδρους turbodiesel σε αντίθεση με τον άμεσο ανταγωνισμό που προσφέρει έστω κάποιου είδους εξηλεκτρισμό στις δικιές του προτάσεις – βλ. το plug-in υβριδικό Ford Ranger και το ήπια υβριδικό Toyota Hilux. Αμφότερα θα εμπλουτίσουν την γκάμα τους με αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις , πιθανώς πριν προλάβει να κάνει το ίδιο η Isuzu, οπότε ο αγώνας έχει ήδη ξεκινήσει και το έπαθλο είναι το μερίδιο αγοράς.