Η Isuzu δείχνει πώς γίνονται τα σωστά restomods!

Η Isuzu δείχνει πώς γίνονται τα σωστά restomods!

Επειδή πολλά συμβαίνουν στην βιομηχανία αυτοκινήτου και δυστυχώς τα περισσότερα δεν είναι ευχάριστα, έχουμε ξεχάσει ότι το αυτοκίνητο είναι κάτι που πρέπει να μας χαροποιεί και όχι μόνο να μας αγχώνει ή να μας εκνευρίζει. Ευτυχώς έρχεται η Isuzu για να μας θυμίσει ότι υπάρχει ακόμα πάθος για το αυτοκίνητο ακόμα και από μικρές εταιρίες, με περιορισμένο κοινό και ακόμα πιο περιορισμένους πόρους και το καταφέρνει αυτό παρουσιάζοντας ένα restomod. Ξέχνα λοιπόν για λίγο τα κλασικά muscle cars με τις μοντέρνες πινελιές, τις πλήρως ανακατασκευασμένες και πανάκριβες Porsche 911 ή τα electromod Mini που κοστίζουν μισή περιουσία και ρίξε μία ματιά στο “Dragon Max”. Ναι, όλα αυτά έχουν την αξία τους και την ομορφιά τους αλλά μερικές φορές, ένα απλό αλλά καλοφτιαγμένο pickup είναι μία ευχάριστη και ευπρόσδεκτη αλλαγή κλίματος…

Το “Dragon Max” είναι επί της ουσίας ένα εκμοντερνισμένο Isuzu TFR και αν δεν γνωρίζεις τις είναι αυτό, θα σου πω απλά ότι είναι ο προκάτοχος του D-Max. Κυκλοφόρησε και στην ευρωπαϊκή αγορά (και στις Η.Π.Α. ως Chevrolet LUV για κάποιον περίεργο λόγο) αλλά οι μεγαλύτερες αγορές του ήταν αυτές της Ασίας και της Αυστραλίας και αυτά είναι ήδη περισσότερα απ’ όσα χρειάζεται να ξέρεις για το αυθεντικό μοντέλο. Η Isuzu λοιπόν πήρε ένα TFR του 1988 και χωρίς να προβεί σε υπερβολές ή ακρότητες, κατάφερε να δημιουργήσει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Σχεδόν ολόκληρο το αμάξωμα είναι απολύτως εργοστασιακό – απλό και λιτό όπως συνηθιζόταν στα pickups (και όχι μόνο) της δεκαετίας του ’80 αλλά ακριβώς αυτός ο αισθητικός μινιμαλισμός είναι που το κάνει να ξεχωρίζει. Οι μοναδικές αλλαγές εντοπίζονται στα νέα, LED φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός μέρος (μαζί με τα ασορτί φώτα ομίχλης) όσο και στο πίσω με τα φιμέ κρύσταλλα , στη νέα γρίλια που φωτίζεται διακριτικά τονίζοντας περαιτέρω τον τετράγωνο σχεδιασμό της μάσκας, το πανέμορφο λευκό ματ χρώμα, μία διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος και τις μοντέρνες ζάντες ελαφρού κράματος με τα φαρδύτερα ελαστικά!

Ανάλογη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό, όπου δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στην αναβάθμιση των υλικών και της ποιότητας παρά στην αλλαγή του… αειθαλούς design. Αυτός είναι ο λόγος που στην καμπίνα επικρατούν πρώτες ύλες όπως η Alcantara, τα ανθρακονήματα και το δέρμα – υλικά που προσθέτουν πάρα πολλούς πόντους στην δημιουργία μίας premium ατμόσφαιρας, ανάλογης πολύ ακριβότερων κατασκευών. Την παράσταση κλέβουν τα πανέμορφα, ρετρό καθίσματα και το υπέροχο ρετρομοντέρνο ταμπλό και αν πρέπει να είμαστε ειλικρινείς, θα μας άρεσε ακόμα περισσότερο χωρίς την τεράστια οθόνη στο κέντρο του που αποτελεί παραφωνία όχι τόσο σε αισθητικό επίπεδο, αλλά σε αυτό της φιλοσοφίας. Δεδομένου ότι το Dragon Max βασίζεται στην διπλοκάμπινη εκδοχή του Isuzu TFR πάντως, το concept προσφέρει επαρκή χώρο πίσω από τα καθίσματα για 1-2 επιβάτες ακόμα ενώ υπάρχει και η καρότσα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως σε κάθε άλλο pickup!

Οι μεγαλύτερες αλλαγές όμως είναι αυτές που δεν φαίνονται. Εξωτερικά λοιπόν, το Dragon Max μπορεί να μοιάζει με ένα περιποιημένο, έστω και λίγο αναβαθμισμένο TFR αλλά κάτω από την επιφάνεια είναι πρακτικά ολοκαίνουριο  καθώς εξοπλίζεται με έναν καθ’ όλα σύγχρονο πετρελαιοκινητήρα 2.2 λίτρων ο οποίος είναι ικανός για 220 ίππους και 550 Nm ροπής όπως στο τρέχον D-Max όπου βρίσκεται υπό φυσιολογικές συνθήκες. Σκέψου απλά ότι το αυθεντικό Isuzu TFR εξοπλιζόταν και αυτό με έναν πετρελαιοκινητήρα αλλά εκείνος “τερμάτιζε” στα 57 άλογα και τα 150 Nm ροπής! Η διαφορά είναι χαοτική ενώ τονίζεται ακόμα παραπάνω από το νέο, 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την δύναμη στους τροχούς του πίσω άξονα. Δυστυχώς, το Isuzu Dragon Max δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα πρωτότυπο που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να τραβήξει την προσοχή των επισκεπτών του Bangkok International Motor Show και δεν προορίζεται να περάσει στην παραγωγή. Ακόμα και έτσι όμως, γαργαλάει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους αισθητήρες νοσταλγίας μας και αυτό αρκεί…

Prev Post Έμφαση στην ασφάλεια και μικρότερες οθόνες για τα μελλοντικά εσωτερικά της Hyundai.
Next Post Hyundai Ioniq 6 – Ώρα για ανανέωση
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook