Μία είδηση που έχουμε ξανακούσει με μοναδική διαφορά τον πρωταγωνιστή, καθώς σήμερα είναι η Hyundai που βλέπει την μείωση στον ρυθμό με τον οποίο επεκτείνεται η κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο και αντιδρά. Η διείσδυση της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης δεν καλύπτει τις προσδοκίες των κατασκευαστών, αν και για μία τόσο κοσμοϊστορική μετάβαση σε μία τόσο μεγάλη βιομηχανία τα όποια… σκαμπανεβάσματα είναι λογικά και αναμενόμενα, οπότε είναι αναγκασμένοι να προσαρμόσουν τα αρχικά, εξαιρετικά φιλόδοξα σχέδια τους σε μία όχι και τόσο ανώμαλη προσγείωση στην πραγματικότητα.
Η κορεατική μάρκα ανακοίνωσε ότι θα βασιστεί σε σημαντικά υψηλότερο βαθμό στα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα, παρουσιάζοντας μάλιστα δύο νέα υβριδικά, διπλασιάζοντας με αυτόν τον τρόπο τον αριθμό των υβριδικών προτάσεων που προσφέρει παγκοσμίως και ενσωματώνοντας την τεχνολογία στην Genesis με σκοπό να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της σε έναν αριθμό πολύ ανταγωνιστικών κατηγοριών. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Hyundai, οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων σε ολόκληρο τον κόσμο θα τριπλασιαστεί στα 1.33 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2028 και γι’ αυτό ρίχνει το βάρος της στην τεχνολογία του εξηλεκτρισμού μέχρι να αναπτερωθεί το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού για τα αμιγώς ηλεκτρικά. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εγκαταλείπει την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης καθώς στα σκαριά βρίσκεται και ένα σύστημα με range-extender όπου η κίνηση των τροχών γίνεται αποκλειστικά μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα αλλά ένας θερμικός κινητήρας φροντίζει για την φόρτιση της μπαταρίας εξασφαλίζοντας αυτονομία που αγγίζει τα 900 χιλιόμετρα!
Παράλληλα, η Hyundai θα παρουσιάσει και θα λανσάρει την δεύτερη γενιά του υπάρχοντος υβριδικού συστήματος στα μοντέλα παραγωγής της από το 2025, με την αναβάθμιση να ενσωματώνεται σε ολόκληρη την γκάμα της, από τα μικρά στα μεγάλα μοντέλα και φυσικά στα πολυτελείας. Ο στόχος που έχει θέσει η εταιρία για το 2028 είναι φιλόδοξος δεδομένου ότι η πρόβλεψη για φέτος δεν υπερβαίνει τα 510.000 υβριδικά και για να επιτευχθεί θα χρειαστεί προσπάθεια και φυσικά, προϊόντα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο νέος στόχος όσον αφορά στα υβριδικά είναι περίπου 40% υψηλότερος σε σύγκριση με αυτόν που είχε θέσει η Hyundai πέρυσι, οπότε ο δρόμος είναι σίγουρα ανηφορικός και κανείς δεν μπορεί να παρέχει εγγυήσεις. Αν οι προβλέψεις/εκτιμήσεις επαληθευτούν, η Β. Αμερική θα δει την μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις υβριδικών με το νούμερο της να υπερτριπλασιάζεται από τα 170.000 αυτοκίνητα φέτος, στα 690.000 μέχρι το 2028 ενώ πιο μετριοπαθής είναι η πρόβλεψη για την Ευρώπη όπου η Hyundai θέλει να πουλάει περίπου 220.000 υβριδικά ετησίως μέχρι το 2028 την ώρα που φέτος αναμένεται να πουλήσει περί τα 150.000.