Η Hyundai λανσάρει το ηλεκτρικό Creta στην Ινδία

Η Hyundai λανσάρει το ηλεκτρικό Creta στην Ινδία

Το Hyundai Creta κυκλοφορεί στην τεράστια και ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας από το 2019 ενώ πριν από μερικούς μήνες δέχθηκε το καθιερωμένο… νυστέρι για το facelift που θα του εξασφαλίσει μερικά χρόνια ακόμα ανταγωνιστικής εμπορικής ζωής. Το facelift έφερε όμως και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που παρουσιάστηκε πριν από μερικές ώρες για να τεθεί αντιμέτωπο με το ολοκαίνουριο Suzuki eVitara και άλλες προτάσεις μίας ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας που εμπλουτίζεται διαρκώς όσο περνά ο καιρός και η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης γίνεται πιο διαδεδομένη, με νέα μοντέλα. Το Hyundai Creta μηδενικών εκπομπών ξεκινά βεβαίως από μία ευνοϊκή αφετηρία όντως ένα από τα δημοφιλέστερα SUV στην Ινδία.

Όσον αφορά στον τομέα της αισθητικής, η κορεατική εταιρία δεν προέβη σε δραστικές αλλαγές σε σύγκριση με τις θερμικές εκδόσεις του Creta. Η συντριπτική πλειοψηφία του αμαξώματος έχει μεταφερθεί αυτούσια και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με βασικά στοιχεία διαφοροποίησης να αποτελούν οι νέοι προφυλακτήρες με το χαρακτηριστικό “pixel” μοτίβο στην κλειστή γρίλια και το κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα και οι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες ελαφρού κράματος. Η αλήθεια είναι ότι το Creta έχει ούτως ή άλλως μοντέρνο design και το facelift του έδωσε νέα πνοή με τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα στα δύο άκρα να του χαρίζουν ενδιαφέροντα χαρακτήρα ο οποίος συμπληρώνεται από τις πτυχώσεις και τις καμπύλες σε διάφορα σημεία του αμαξώματος καθώς και από την παλέτα των χρωμάτων που περιλαμβάνει 8 μονοτονικές επιλογές συμπεριλαμβανομένων τριών ματ αποχρώσεων και δύο διχρωμίες. Στο εσωτερικό το Creta διαθέτει δύο οθόνες 10.25 ιντσών, “πλευστή” κεντρική κονσόλα και το τιμόνι του Kona ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν στοιχεία όπως η πανοραμική ηλιοροφή, η τεχνολογία V2L, οι κάμερες που εξασφαλίζουν κάλυψη 360ο και η ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης.

Η εταιρία δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Creta Electric αλλά αναφέρει ότι θα είναι διαθέσιμο με δύο μπαταρίες, μία 42 και μία 51.4 kWh που του χαρίζουν αυτονομία της τάξης των 390 και 473 χιλιομέτρων αντίστοιχα ενώ το μόνο που προσθέτει είναι πως η έκδοση με την μεγαλύτερη αυτονομία είναι σε θέση να ολοκληρώσει το σπριντ στα 100 km/h σε 7.9 δευτερόλεπτα. Από εκεί και πέρα, ανεξαρτήτως έκδοσης το Hyundai Creta Electric θα δίνει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία διαφορετικά modes οδήγησης (Eco, Normal και Sport) και θα εξοπλίζεται με την τεχνολογία i-Pedal της εταιρίας που επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ, οπότε οι ηλεκτροκινητήρες και συγκεκριμένα το σύστημα ανάκτησης ενέργειας θα αναλαμβάνει την πέδηση.  Τέλος, η φόρτιση από το 10, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της μπαταρίας διαρκεί 58 λεπτά σε ταχυφορτιστή και από το 10, στο 100% της μέγιστης χωρητικότητας σε οικιακό φορτιστή 11 kW, 4 ώρες. Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να μαθαίναμε και την τιμή του αλλά αυτό το στοιχείο θα αποκαλυφθεί μάλλον κατά την πρεμιέρα του μοντέλου στις 17 Ιανουαρίου στο Bharat Mobility Show στην Ινδία.

Prev Post Μάχη BYD και Tesla για την κορυφή στα ηλεκτρικά!
Next Post 700+ εορταστικές παραβάσεις βεβαίωσε η Τροχαία Αττικής το διήμερο!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook