Η Fiat διακόπτει προσωρινά την παραγωγή του 500e!

Η Fiat διακόπτει προσωρινά την παραγωγή του 500e!

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι κατασκευαστές στο ταξίδι που έχουν ξεκινήσει προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους είναι οι διακυμάνσεις της αγοράς και μπροστά σε αυτόν τον… δράκο βρίσκεται η Stellantis και πιο συγκεκριμένα, η Fiat. Όπως ανακοίνωσε η ιταλική εταιρία, η γραμμή παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού 500e στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο θα σιγήσει για 4 ολόκληρες εβδομάδες που σημαίνει ότι για πρώτη φορά από το 2007 δεν θα κατασκευαστεί κανένα νέο Fiat 500 οποιουδήποτε τύπου στην Ευρώπη.

Το μέτρο είναι απαραίτητο λόγω της έλλειψης παραγγελιών, γεγονός που συνδέεται με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όλοι οι κατασκευαστές, ειδικά οι ευρωπαίοι, στην ευρωπαϊκή ηλεκτρική αγοράανέφερε η ίδια η Stellantis. Να σημειώσουμε ότι το… παλιό, θερμικό Fiat 500 που κατασκευαζόταν στην Πολωνία και χρησιμοποιούσε μία εντελώς διαφορετική πλατφόρμα από το Νέο Fiat 500 καταργήθηκε φέτος το καλοκαίρι καθώς δεν πληρούσε τους νέους νόμους που αφορούν στην κυβερνοασφάλεια και προφανώς, η ιταλική μάρκα δεν ήταν διατεθειμένη να επενδύσει ένα σεβαστό χρηματικό ποσό για την ανάθμιση του. Αντιθέτως, επέλεξε να τροποποιήσει το Νέο Fiat 500 ώστε να είναι σε θέση να δεχθεί έναν θερμικό κινητήρα και δημιούργησε το 500 Ibrida που εξοπλίζεται με ένα εξηλεκτρισμένο αλλά όχι αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο. Το πρόβλημα για την Fiat και τους έμπορους είναι ότι το 500 Ibrida δεν θα είναι έτοιμο πριν τα τέλη του 2025…

Να υπενθυμίσουμε ότι το υβριδικό 500 θα κατασκευάζεται μαζί με το αμιγώς ηλεκτρικό στο ιστορικό εργοστάσιο Mirafiori, στο οποίο η Fiat θα επενδύσει περί τα 100 εκατομμύρια ευρώ γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο. Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι η Fiat και η Stellantis δεν είναι οι μοναδικές εταιρίες που “δουλεύουν σκληρά για να διαχειριστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αυτή την σκληρή φάση της μετάβασης”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία καθώς σχεδόν όλοι κατασκευαστές, Ευρωπαίοι και μη, προσαρμόζουν τα πλάνα τους με νέα έμφαση στα υβριδικά καθώς ένα μεγάλο ποσοστό του αγοραστικού κοινού είτε δεν έχει πειστεί ότι τα ηλεκτρικά είναι η ενδεδειγμένη λύση στο συγκεκριμένο χρονικό σημείο, είτε δεν είναι σε θέση να αγοράσει ένα EV λόγω του αυξημένου κόστους ενώ την ίδια ώρα καταργούνται οι κρατικές επιδοτήσεις σε πολλές χώρες και παράλληλα, οι κατασκευαστές πρέπει να αντιμετωπίσουν τους νέους ανταγωνιστές που έρχονται από την Κίνα. Γενικώς, η κατάσταση δεν είναι πολύ καλή αλλά προς το παρόν, κανείς δεν πανικοβάλλεται. Απλά διορθώνουν τις πορείες τους ώστε να περάσουν αυτή την φάση με τις λιγότερες δυνατές ζημιές.

Prev Post UM Motorcycles – Με σημαντικές προσφορές
Next Post Η Lotus θα παρουσιάσει την “Θεωρία 1” στις 17 Σεπτεμβρίου
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook