Η Ferrari είναι καλά. Για την ακρίβεια, είναι πολύ καλά. Η ιταλική μάρκα πούλησε μέχρι τον Ιούνιο που μας πέρασε 7.044 αυτοκίνητα, 1% περισσότερα σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του ’23 και το μέλλον προδιαγράφεται λαμπρότερο αν αναλογιστεί κανείς ότι τα βιβλία παραγγελιών της είναι αρκετά γεμάτα ώστε να καλύψουν την παραγωγή μέχρι το 2026. Στο προσεχές διάστημα όμως θα υπάρξουν μερικές προσθαφαιρέσεις και αν οι προσθέσεις σε αυτή την εξίσωση παραμένουν άγνωστες, οι αφαιρέσεις είναι λίγο ή πολύ γνωστές – απλά τώρα έχουμε την επίσημη επιβεβαίωση σχετικά.
Για παράδειγμα, δεν ξέρω αν το συνειδητοποίησες αλλά έχουν περάσει 5 χρόνια από την πρεμιέρα της SF90 Stradale. Το plug-in υβριδικό sports car με το Cavallino Rampante στο καπό είχε προκαλέσει αίσθηση όταν παρουσιάστηκε το 2019 με το εντυπωσιακό design του και το ακόμα πιο εντυπωσιακό, εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο των 1.000 ίππων ενώ το αποκορύφωμα του, η ακραία SF90 XX Stradale και η αντίστοιχη Spider, αποκαλύφθηκαν στα μέσα του 2023 ως το κύκνειο άσμα του μοντέλου που σηματοδότησε και τα πρώτα βήματα της εταιρίας στην τεχνολογία του εξηλεκτρισμού. Η SF90 δεν θα αποχωρήσει μόνη της όμως, αφού στην πόρτα της εξόδου βρίσκεται και η 812 GTS. Αυτή έχει ήδη αντικαταστάτη στο πρόσωπο της 12Cilindri που πραγματοποίησε την πρεμιέρα της τον περασμένο Μάιο αλλά ακόμα περιμένουμε για να δούμε τι ετοιμάζει η Ferrari ως διάδοχο της πανίσχυρης SF90 Stradale.
Κατά τα άλλα, η ιταλική εταιρία ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις που σχετίζονται με την Roma και την 812 Competizione παρουσιάζουν μείωση κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους καθώς αμφότερα τα δύο μοντέλα πλησιάζουν στο τέλος του κύκλου ζωής τους, χωρίς όμως να διευκρινίζεται ούτε πόσο κοντά είναι σε αυτό, ούτε ποια είναι τα πλάνα της για την επόμενη ημέρα. Η κατάσταση περιπλέκεται περαιτέρω δεδομένου ότι η Roma Spider κυκλοφορεί μόλις 2 χρόνια στην αγορά οπότε ποιο είναι άραγε το πλάνο της Ferrari για το entry-level μοντέλο της; Μιας που μιλάμε για μελλοντικά πλάνα, δεν γίνεται να μην αναφέρουμε το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο από το Maranello. Εκείνο θα είναι το δεύτερο μεγάλο σοκ που επιφυλάσσει η Ferrari στον κόσμο έπειτα το λανσάρισμα της Purosangue, του πρώτου SUV στην ιστορία της. Ενώ όμως η Purosangue μπορεί να αμβλύνει τις αντιδράσεις με τον χαρακτήρα και τον V12 κινητήρα της που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως έργο τέχνης, η αμιγώς ηλεκτρική Ferrari που αναμένεται μέχρι το τέλος του 2025 θα πρέπει να βρει κάτι άλλο ως πυλώνα της… Ferrarοσύνης της!