Το 4-θυρο coupe που βλέπεις στις φωτογραφίες ονομάζεται “The Next Day” και έχει σχεδιαστεί ως ο προάγγελος της επόμενης ημέρας για την Lynk & Co. Ένα μοντέλο που μας δείχνει τόσο την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει σχεδιαστικά η κινέζικη εταιρία στο μέλλον όσο και τη νέα γενιά της υβριδικής τεχνολογίας της. Η Lynk & Co δεν έδωσε στη δημοσιότητα πολλές πληροφορίες σχετικά με το πρωτότυπο αλλά σύμφωνα με την ίδια, η έμπνευση για το design του προέρχεται από τους ουρανοξύστες των πόλεων και τον τρόπο με τον οποίο το πρώτο φως της ημέρας μεταμορφώνει το αστικό τοπίο.
Στο εμπρός μέρος βλέπουμε μία εξέλιξη της τρέχουσας σχεδιαστικής ταυτότητας της μάρκας με το χαρακτηριστικό οριζόντιο τμήμα, δύο διπλά φωτιστικά σώματα στα άκρα και μία μεγάλη γρίλια στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα ενώ πίσω τα πράγματα γίνονται πιο ενδιαφέροντα και όχι μονάχα εξαιτίας της σταδιακής αλλαγής του χρώματος. Η οροφή συνεχίζεται με έντονη κλίση προς τα πίσω για να συναντήσει τα φανάρια που αποτελούνται από μία ενιαία, οριζόντια μπάρα και δύο διπλά κάθετα στοιχεία τα οποία ακολουθούν την κινητή αεροτομή αποτελώντας μέρος της. Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε και τις εντυπωσιακές πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, αντίθετα μεταξύ τους δημιουργώντας ένα τεράστιο άνοιγμα το οποίο δεν λειτουργεί μονάχα ως σχεδιαστικό highlight αλλά διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο από το όχημα χάρη στην απουσία της κεντρικής κολώνας.
Η Lynk & Co δεν αποκάλυψε πολλά για την καμπίνα αλλά οι φωτογραφίες δείχνουν μία αυστηρά 4-θέσια διαμόρφωση και το μινιμαλιστικό, φουτουριστικό design με ένα yoke στην θέση του συμβατικού τιμονιού και την μεγάλη οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Τα μεγάλα, άνετα καθίσματα είναι επενδυμένα με βελούδο ενώ διακρίνεται και η πλευστή κεντρική κονσόλα για την οποία φαίνεται πως έχει χρησιμοποιηθεί ξύλο. Λίγες είναι οι πληροφορίες σχετικά και για το κινητήριο σύνολο του “The Next Day” με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για ένα υβριδικό, πιθανώς plug-in setup όπου ένας βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων κινεί τους εμπρός τροχούς και ένας ηλεκτροκινητήρας τους πίσω. Ο τελευταίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία η οποία εξασφαλίζει ιδιαίτερα αυξημένη (με τα σημερινά δεδομένα) ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 200 χιλιομέτρων αν και αυτό το νούμερο δύσκολα θα επαναληφθεί στην περίπτωση που το concept περάσει στην παραγωγή – ή έστω το κινητήριο σύνολο του.