Αυτή είναι η διαφορά των νέων ελαστικών σε μία Porsche Carrera GT!

Αυτή είναι η διαφορά των νέων ελαστικών σε μία Porsche Carrera GT!

Πριν από 20 χρόνια η Porsche ξεκίνησε την παραγωγή του τελευταίου “halo” μοντέλου της. Ενός ανοιχτού supercar που εξοπλιζόταν με έναν ατμοσφαιρικό V10 χωρητικότητας 5.7 λίτρων ο οποίος ήταν ικανός για 612 ίππους και… ούρλιαζε μέχρι τις 8.400 σ.α.λ. χαρίζοντας στον κόσμο της αυτοκίνησης έναν από τους πιο εντυπωσιακούς ήχους. Η Carrera GT ήταν το αποκορύφωμα της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας της Porsche μέχρι εκείνο το σημείο και εκτός από πανέμορφη, ήταν και εξαιρετικά γρήγορη όπως απέδειξε ο τεράστιος Walter Rohrl ολοκληρώνοντας έναν γύρο στην διαβόητη Nordschleife του Nurburgring σε μόλις 7 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα – ένας χρόνος που ακόμα και σήμερα, είναι αρκετά εντυπωσιακός.

Πριν από λίγο καιρό όμως, η Porsche έκανε μία καμπάνια ανάκλησης για την Carrera GT, αντικαθιστώντας κάποια… προβληματικά εξαρτήματα στην ανάρτηση με νέα, κατασκευασμένα από τιτάνιο και τοποθετώντας ένα σετ ολοκαίνουριων Michelin Pilot Sport Cup 2, εντελώς δωρεάν μάλιστα. Οι αλλαγές αυτές προκάλεσαν ένα λογικά και εξαιρετικά ενδιαφέρον ερώτημα: Πόσο επηρεάζουν την Porsche Carrera GT; Ένα νέο σετ ελαστικών σίγουρα έχει δραστικές επιπτώσεις στην οδική συμπεριφορά οποιουδήποτε αυτοκινήτου αλλά είναι μετρήσιμη η διαφορά στην προκειμένη περίπτωση; Ως ένα είδος άτυπου πειράματος και επειδή κανείς δεν αρνήθηκε την ευκαιρία να οδηγήσει την Carrera GT στο Nurburgring, το γερμανικό Sport Auto πήρε το αυτοκίνητο, δανείστηκε τον Jorg Bergmeister που ανήκει στο εξαιρετικά μικρό club εργοστασιακών οδηγών της Porsche και πήγε στο ‘Ring για να δοκιμάσει την υπόθεση του.

Το αποτέλεσμα ήταν ένας χρόνος της τάξης των 7 λεπτών και 12 δευτερολέπτων για την πίστα των 20.6 χιλιομέτρων. Ένας χρόνος που είναι περίπου 16 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον χρόνο της Carrera GT με τα εργοστασιακά Pirelli P Zero που εξοπλιζόταν πριν από 20 χρόνια και ταυτόχρονα, περίπου 16 δευτερόλεπτα πιο αργός από την μεταγενέστερη, υβριδική, τετρακίνητη αλλά και βαρύτερη, Porsche 918 Spyder! Αυτό είναι το αποτέλεσμα της τοποθέτησης ενός μοντέρνου, κορυφαίου ελαστικού σε μία απολύτως εργοστασιακή Porsche Carrera GT λοιπόν. Ενδεικτική καθώς το πείραμα δεν είναι απολύτως επιστημονικό αλλά σε κάθε περίπτωση επιβεβαιώνει το προφανές. Δεν είναι μονάχα η αυξημένη πρόσφυση που προσφέρουν τα Michelin Pilot Sport Cup 2, είναι η ευστάθεια, η σταθερότητα στην απόδοση, η αντοχή στην καταπόνηση και μερικές λεπτομέρειες όπως για παράδειγμα η προβλεψιμότητα σε ειδικές (ή μη) συνθήκες. Εν τω μεταξύ, θα ήταν έγκλημα να μην αφιερώσεις τα 9 λεπτά που διαρκεί το video για να δεις και να ακούσεις την Porsche Carrera GT πολύ κοντά στο όριο…

Prev Post UM Wunwood 125 – Η ομορφιά της απλότητας
Next Post Honda και Nissan εξετάζουν την προοπτική συγχώνευσης!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook