Η Dacia γιορτάζει 1.000.000 LPG οχήματα!

Η Dacia γιορτάζει 1.000.000 LPG οχήματα!

Την ώρα που οι περισσότεροι κατασκευαστές αναζητούν τα πατήματα τους σε μία βιομηχανία που διανύει την πιο περίεργη φάση στην ιστορία της, η Dacia παρότι καθόλου πολυτελής, έχει την πολυτέλεια να… απολαμβάνει την ζωή χωρίς τις βαριές έγνοιες άλλων εταιριών και να γιορτάζει την παραγωγή 1 εκατομμυρίου LPG αυτοκινήτων. Η Dacia είναι η μοναδική εταιρία που προσφέρει dual-fuel “ECO-G100” κινητήρια σύνολα που μπορούν να καταναλώσουν τόσο βενζίνη όσο και LPG σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της (βλ. Sandero, Stepway, Logan, Duster και Jogger) ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως κρατάει γερά τα ηνία στην ευρωπαϊκή LPG αγορά με μερίδιο αγοράς που αγγίζει το εξωφρενικό 67%.

Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι το 40% των πελατών της εταιρίας έχουν επιλέξει LPG μοντέλα απολαμβάνοντας όχι μόνοι αυξημένη ισχύ και ροπή (κατά 10 ίππους και 10 Nm ροπής) σε σύγκριση με το αντίστοιχο αμιγώς βενζινοκίνητο σύνολο αλλά και 10% χαμηλότερη κατανάλωση και 10% χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Το αποτύπωμα άνθρακα του ECO-G100 κινητήριου συνόλου της Dacia είναι μικρότερο και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία απελευθερώνει 90% λιγότερα μικροσωματίδια. Το αποτέλεσμα όχι ενός, ούτε δύο αλλά 14 ετών εξέλιξης καθώς η Dacia προσφέρει τον dual-fuel κινητήρα από 2010 και τα μοντέλα που είναι διαθέσιμα με το ECO-G100 είναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LPG. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ρεζερβουάρ που βρίσκεται εκεί που άλλα αυτοκίνητα έχουν την ρεζέρβα οπότε δεν καταλαμβάνει επιπλέον πολύτιμο χώρο είτε από την καμπίνα, είτε από τον χώρο αποσκευών. Χαρακτηριστικό της πίστης που έχει η Dacia στην τεχνολογία της είναι ότι τα LPG μοντέλα καλύπτονται από την ίδια εγγύηση 3 ετών ή 100.000 χιλιομέτρων όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις στην γκάμα της.

Ένα επιπλέον πλεονέκτημα του LPG είναι το κόστος του καθώς στην Γαλλία για παράδειγμα, η τιμή του είναι 40% χαμηλότερη σε σύγκριση με την αμόλυβδη 95 οκτανίων που σημαίνει ότι με κάθε γέμισμα ο οδηγός εξοικονομεί περί τα €40! Το ίδιο ισχύει περίπου και στην χώρα μας αν και οφείλουμε να αναφέρουμε ότι η διαθεσιμότητα του LPG στα πρατήρια δεν βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με την υπόλοιπη Ευρώπη, τουλάχιστον τις περισσότερες χώρες της. Φυσικά, ο κινητήρας βενζίνης/LPG της Dacia λειτουργεί εξίσου καλά και με τα δύο καύσιμα ενώ διαθέτει δύο διαφορετικά ρεζερβουάρ με το κάθε ένα να έχει χωρητικότητα γύρω στα 50 λίτρα (ανάλογα και με το μοντέλο). Το μόνο που κάνει ο οδηγός είναι να αλλάξει από το ένα καύσιμο στο άλλο μέσω ενός χειριστηρίου χειροκίνητα ή αν δεν θέλει να κάνει ούτε αυτό, το αυτοκίνητο μπορεί να το κάνει αυτόματα αλλάζοντας στην βενζίνη όταν εξαντληθεί το ρεζερβουάρ LPG. Τέλος, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το ECO-G100 κινητήριο σύνολο προσφέρει αυτονομία της τάξης των 1.500 χιλιομέτρων!

Prev Post Nissan GT-R – “Θα θέλαμε να συνεχίσει για άλλα 17 χρόνια”
Next Post Leapmotor – Ανακοινώθηκαν οι τιμές των μοντέλων της στη χώρα μας
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook