Η Cupra θέλει να σπάσει το καλούπι!

Η Cupra θέλει να σπάσει το καλούπι!

Έχουν περάσει 6 χρόνια από τότε που η Cupra ξεκίνησε την πορεία της ως ανεξάρτητη μάρκα και σε αυτό το χρονικό διάστημα έχει λανσάρει στην αγορά μία σειρά SUV και hatchback μοντέλα – ένα ομολογουμένως ενδιαφέρον μείγμα μοντέλων που βασίζονται σε αντίστοιχα της Seat αλλά διανθίζονται με στοιχεία του χαρακτήρα της Cupra, μοντέλων που βασίζονται σε άλλα του ομίλου και αποκλειστικά μοντέλα (βλ. Formentor). Η γκάμα που έχει δημιουργήσει η ισπανική εταιρία για τον εαυτό της προέρχεται από την ανάγκη να συστηθεί στον κόσμο ως μία πραγματικά ανεξάρτητη οντότητα αλλά και να “χτίσει” έναν επαρκή για το δεδομένο χρονικό σημείο, όγκο πωλήσεων που θα της επιτρέψει να απελευθερώσει τον πραγματικό εαυτό της στο μέλλον. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Cupra, Wayne Griffiths, ο εαυτός της κρύβει πολλά, πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.

Αν θέλεις να κάνεις την Cupra cool και να την κάνεις θρυλική, πρέπει να αρχίσει να κάνεις θρυλικά αυτοκίνητα που ενδεχομένως να μην εντάσσονται σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία. Δουλεύουμε σε άλλα μοντέλα που σπάνε το καλούπι και δεν ανήκουν στις κλασικές κατηγορίες sedan, station wagon και SUV.

Το θέμα της Cupra αυτή τη στιγμή είναι ότι πρέπει να βρει την σωστή ισορροπία και όχι απλά να περπατήσει πάνω σε αυτή την λεπτή γραμμή, αλλά να τρέξει. “Χτίζει” το όνομα της ενώ παράλληλα επενδύει δισεκατομμύρια στον εξηλεκτρισμό της οπότε αντικειμενικά, δεν είναι αυτή η κατάλληλη ώρα για ρίσκα και πειραματισμούς. Το Dark Rebel Concept για παράδειγμα, λειτούργησε ως ένα μικρό παράθυρο στο μυαλό της Cupra – εννοείται ότι θέλει να το κυκλοφορήσει στην αγορά, αλλιώς δεν θα το δημιουργούσε εξαρχής αλλά δεν αποτελεί προτεραιότητα αυτή τη στιγμή. Παράλληλα, “παίζει” με την ιδέα ενός αμιγώς ηλεκτρικο off-road buggy αλλά όχι τύπου παραλίας. Ένα αστικό buggy που είναι δυσκολότερο να το περιγράψω απ’ ότι να το φανταστείς όμως και πάλι, η Cupra πρέπει να εστιάσει σε αυτά που έχουν σημασία την δεδομένη στιγμή στην πορεία της. Θα υπάρξει χρόνος και χώρος για πειραματισμούς στο μέλλον.

Προς το παρόν, η εταιρία έχει θέσει πιο ρεαλιστικούς στόχους. Στόχους που θα προσφέρουν κάτι περισσότερο στο αγοραστικό κοινό, όπως για παράδειγμα μία ισχυρότερη εκδοχή του Terramar. Με περισσότερους από 300 ίππους χάρη, πιθανότατα, σε ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο. Η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού θα καλύψει και το κενό της πετρελαιοκίνησης με τον Griffiths να αναφέρει ότι ήδη εξελίσσονται οι τετρακίνητες, plug-in υβριδικές εκδόσεις που λείπουν από την γκάμα της Cupra ενώ παραμένει στο τραπέζι η επέκταση της μάρκας στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Η Cupra όχι απλά θέλει αλλά πρέπει να δοκιμάσει την τύχη της στην αγορά της Β. Αμερικής και ήδη σχεδιάζει ένα μοντέλο σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού της. Με λίγα λόγια, το μέλλον της Cupra διαγράφεται λαμπρό και εξαιρετικά ενδιαφέρον. Για την ακρίβεια, η νεοσύστατη ισπανική μάρκα μάλλον συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από οποιαδήποτε άλλη εταιρία του ομίλου Volkswagen και αυτό λέει πάρα πολλά…

Prev Post Θα είναι προσιτό το MG με τις μπαταρίες ημι-στερεάς κατάστασης!
Next Post Η Audi βάζει λουκέτο στο εργοστάσιο της στις Βρυξέλλες!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook