Η Citroen έχει μακρά παράδοση στην χάραξη της δικής της, ξεχωριστής από τον υπόλοιπο κόσμο πορείας. Ιστορικά είχε την τάση να κάνει τα πράγματα με τον δικό της τρόπο και να βρίσκει ιδιοφυείς, μερικές φορές εκκεντρικές, λύσεις στα προβλήματα και τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Αυτή η φιλοσοφία και η νοοτροπία μας έδωσε μερικά (αρκετά θα έλεγα) διαμάντια κατά τη διάρκεια της ιστορίας και συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο μέχρι και σήμερα έχοντας καταφέρει να καθιερωθεί ως μία μάρκα που δεν φοβάται να τολμήσει. Το ίδιο σκοπεύει να κάνει και στο μέλλον υλοποιώντας ένα πλάνο που από τη μία εστιάζει στην πρακτικότητα και τον ρεαλισμό και από την άλλη εκμεταλλεύεται την τεράστια ιστορία της.
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της μάρκας, Thierry Koskas, η μελλοντική γκάμα της Citroen θα χτιστεί γύρω από τους τέσσερεις πυλώνες που είναι το C3, το C3 Aircross, το C4 και το C5 Aircross αλλά θα περιλαμβάνει και επιπλέον μοντέλα που όπως σχολίασε χαρακτηριστικά ο Koskas θα δείχνουν την τολμηρή και shocking φύση της εταιρίας:
“Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι να το εκφράσεις αυτό, τόσο μέσα από τα προϊόντα μας όσο και μέσα από την επικοινωνία.
Στο μέλλον ωστόσο, θα χρειαστούμε κάποια εμβληματικά μοντέλα που θα εκπλήξουν τον κόσμο, είτε μέσα από το design τους, είτε μέσα από τα χαρακτηριστικά τους, είτε οτιδήποτε άλλο.”
Δεν γνωρίζουμε τι σημαίνει ακριβώς αυτό και το αφεντικό της Citroen δεν ήταν διατεθειμένο να επεκταθεί αλλά άφησε να εννοηθεί ότι θα δεν αποκλείεται να δούμε κάποια στιγμή στο μέλλον κάποια πολύ ηχηρή αναβίωση. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε ότι ακούγονται πολύ έντονα φήμες για ένα νέο 2CV και αυτό δεν είναι το μοναδικό αναγνωρίσιμο όνομα από την ιστορία της Citroen που μπορεί να κάνει… comeback. Όπως ανάφερε ο Koskas όμως, είναι λεπτές οι ισορροπίες καθώς η μάρκα έχει απόλυτη ανάγκη τους τέσσερεις πυλώνες που θα της χαρίσουν τον όγκο πωλήσεων που χρειάζεται να αναπτυχθεί, όπως έχει ανάγκη και κάποια εμβληματικά μοντέλα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του κοινού.
Παράλληλα, η Citroen θα συνεχίσει να δημιουργεί φυσικά πρωτότυπα για να παρουσιάζει νέα μοντέλα και νέες ιδέες και πάνω σε αυτό το θέμα, ο Koskas ανακοίνωσε ότι αργότερα μέσα στη χρονιά, πιθανώς κοντά στην έκθεση του Μονάχου τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, θα αποκαλυφθεί ένα concept που “θα δείχνει την κατεύθυνση αναφορικά με το πώς αντιλαμβανόμαστε τις έννοιες της άνεσης και της διαχείρισης χώρου”. Το concept αυτό δεν θα είναι προάγγελος κάποιου μοντέλου παραγωγής αλλά σίγουρα θα παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον. Σε κάθε περίπτωση, οτιδήποτε και αν παρουσιαστεί στο προσεχές μέλλον δεν πρόκειται να είναι σε κατηγορία μικρότερη του C3. Με λίγα λόγια, η Citroen δεν σκέφτεται καν να παρουσιάσει ένα μοντέλο τύπου C1 ή C2 καθώς είναι πάρα πολύ δύσκολο να κάνει τέτοιου είδους αυτοκίνητα επικερδή.