Η BYD έχει υψηλές προσδοκίες για την ευρωπαϊκή αγορά αλλά έχει και την ευελιξία να αντιδρά γρήγορα και αποτελεσματικά στις αλλαγές που παρουσιάζει αυτή. Είδε για παράδειγμα ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να εμφανίζονται διστακτικοί όσον αφορά στην υιοθέτηση της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης, αφού πέρασε το πρώτο κύμα των early adopters δηλαδή και αποφάσισε να στραφεί στην τεχνολογία που πολλοί… σνόμπαραν μέχρι οι ανοδικές τάσεις που εμφάνιζε η αγορά των ηλεκτρικών να παρουσιάσουν κάμψη. Να θυμίσουμε ότι η BYD είναι δεύτερη στη λίστα με τους κατασκευαστές με τις περισσότερες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, πίσω μονάχα από την Tesla, οπότε η απόφαση της να στραφεί και να εστιάσει στα plug-in υβριδικά έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία καθώς όπως αναφέρει η Πρόεδρος της, Stella Li, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα διαδραματίσει έναν “πολύ σημαντικό ρόλο” στην διατήρηση της ανοδικής πορείας της μάρκας.
“Πολλοί άνθρωποι θέλουν να δοκιμάσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά αυτή τη στιγμή έχουν ακόμα range anxiety και διστάζουν αλλά αυτό το αυτοκίνητο τους δίνει την λύση.“
Όπου το αυτοκίνητο στο οποίο αναφέρεται η Li, το Seal U DM-i και τα λοιπά PHEV που ήδη διαθέτει η BYD στην γκάμα της αλλά και αυτά που σκοπεύει να προσθέσει. Κακά τα ψέματα η απόφαση της BYD στηρίζεται περισσότερο στις τάσεις που επικρατούν στην Κίνα και λιγότερο στις ευρωπαϊκές ακόμα και αν στην προκειμένη περίπτωση αυτές οι δύο συμπίπτουν. Τα plug-in υβριδικά και τα ηλεκτρικά με range extender έχουν ιδιαίτερα αυξημένη δημοτικότητα στην Κίνα και σύμφωνα με τον Li, ειδικά τα πρώτα αποτελούν ένα είδος σκαλοπατιού για αυτούς που θέλουν να βιώσουν για πρώτη φορά την εμπειρία ενός αμιγώς ηλεκτρικού χωρίς να αγχώνονται για την φόρτιση, την εμβέλεια και όλα εκείνα τα οποία συνοδεύουν ένα EV. Το θέμα είναι ότι όταν αυτοί αντικαθιστούν το plug-in υβριδικό τους μετά από κάποια χρόνια, σε ποσοστό που αγγίζει το 60-70% είναι πολύ ανοιχτοί στην αγορά ενός αμιγώς ηλεκτρικού! Το φαινόμενο αυτό δε, δεν περιορίζεται στην Κίνα.
Το αγοραστικό κοινό προτιμά τα plug-in υβριδικά λόγω της ευελιξίας που προσφέρουν και το σημαντικά μειωμένο κόστος χρήσης και γι’ αυτό η κινέζικη εταιρία σκοπεύει να εμπλουτίσει την γκάμα της. Ακόμα δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες σχετικά, όμως εκτός από τα PHEV το πλάνο της BYD περιλαμβάνει και range extender ηλεκτρικά αλλά και “συμβατικά ηλεκτρικά. Οι φήμες λένε ότι η εταιρία σκοπεύει να λανσάρει 3 νέα ηλεκτρικά στην Ευρώπη και πιθανώς, άλλα δύο ή τρία plug-in υβριδικά που θα την βοηθήσουν να… παρακάμψει και τους αυξημένους δασμούς, όπως και το νέο εργοστάσιο που κατασκευάζει στην Ουγγαρία αλλά και αυτό που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί στην Τουρκία.