Η BYD είναι μία από τις νέες αφίξεις όχι μόνο στην ευρωπαϊκή αλλά και στην ελληνική αγορά με 4 διαφορετικά, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με κορυφαία τεχνολογία σε ανταγωνιστικές τιμές. Η διείσδυση σε μία εξαιρετικά δύσκολη αγορά όμως είναι μονάχα το πρώτο βήμα. Δύσκολο, επίπονο και σίγουρα πολύ υψηλού κόστους αλλά μονάχα το πρώτο. Η κινέζικη εταιρία έχει βλέψεις και αυτές δεν περιορίζονται στην κατοχύρωση ενός μικρού μεριδίου. Η BYD στοχεύει ψηλά όπως έχει ήδη αποδείξει όχι μόνο με το τεράστιο stand στο δημοφιλέστατο Goodwood Festival of Speed και την μεγάλη χορηγία στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου που έλαβε χώρα στα γήπεδα της Γερμανίας από τα μέσα του Ιουνίου έως τα μέσα Ιουλίου.
“Σε πέντε χρόνια από τώρα θα θέλαμε οι καταναλωτές να βλέπουν την BYD ως μία ευρωπαϊκή μάρκα και όταν την σκέφτονται να την σκέφτονται ως την Apple της βιομηχανίας αυτοκινήτου.”
Δήλωσε η αντιπρόεδρος της μάρκας, Stella Li για να συμπληρώσει ότι εκτός από τα νέα, ελκυστικά μοντέλα η BYD που προσφέρει και θα συνεχίσει να προσφέρει στους καταναλωτές, θέλει να έχει ενεργό συμμετοχή στα ευρωπαϊκά δρώμενα σε πολιτισμικό και όχι μόνο, επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο σκοπεύει να χτίσει το λεγόμενο “brand awareness”, την αναγνωρισιμότητα δηλαδή ενώ από την εξίσωση δεν θα μπορούσαμε να αφαιρέσουμε και την εγχώρια παραγωγή καθώς η BYD ήδη κατασκευάζει το εργοστάσιο της στην Ουγγαρία με στόχο να είναι λειτουργικό μέχρι το τέλος του 2025. Έτσι… παρακάμπτει τους νέους, υψηλότατους δασμούς που έχει επιβάλλει η Ευρώπη στα εισαγόμενα από την Κίνα, αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αν και αξίζει να αναφέρουμε ότι η BYD είχε αποφασίσει να κατασκευάσει το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της αρκετά πριν η Κομισιόν ξεκινήσει την έρευνα στα κινέζικα EV.
“Εστιάζουμε σε αυτό που αναζητά ο πελάτης, ποια είναι η εμπειρία. Ο Κινέζος έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις και εξελίσσουμε το αυτοκίνητο γι’ αυτές αλλά ο Βρετανός έχει διαφορετικές απαιτήσεις και αυτές είναι διαφορετικές από του Γάλλου καταναλωτή και από του Ιταλού.”
Η εξέλιξη και παραγωγή αυτοκινήτων στην Ευρώπη λοιπόν έχει ιδιαίτερη σημασία για την BYD και αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, για οποιαδήποτε εταιρία θέλει να διεισδύσει σε μία αγορά – πόσο μάλλον μία που θέτει στον εαυτό της ένα τόσο δύσκολο στόχο. Θα μπορέσει να καταξιωθεί η BYD σε μισή δεκαετία; Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’20, θα μπορέσει να γίνει η Apple της βιομηχανίας αυτοκινήτου στις συνειδήσεις του ευρωπαϊκού αγοραστικού κοινού; Την υγεία μας να έχουμε και θα είμαστε εδώ για να το δούμε…