Η BMW έφτιαξε τον τελευταίο V8 της στη Γερμανία

Η BMW έφτιαξε τον τελευταίο V8 της στη Γερμανία

Ένα μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο κλείνει για την BMW καθώς δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η γερμανική φίρμα κατασκεύασε τον τελευταίο θερμικό V8 στο εργοστάσιο της στο Μόναχο. Η BMW είχε ανακοινώσει ήδη από τα τέλη του 2020 ότι θα μεταφέρει την παραγωγή των 8-κύλινδρων και 12-κύλινδρων βενζινοκινητήρων της από το Μόναχο στο Hams Hall της Αγγλίας ενώ οι μικρότεροι κινητήρες θα κατασκευάζονται στο Steyr της Αυστρίας. Σε κάθε περίπτωση όμως, η υλοποίηση της ανακοίνωσης εκείνη αφήνει το κοινό της BMW με μία γλυκόπικρη γεύση καθώς από τη μία, ο τελευταίος V8 που κατασκευάστηκε στο Μόναχο στις 10 Νοεμβρίου αναπαριστά το τέλος μίας εποχής και από την άλλη, η μεταμόρφωση των εγκαταστάσεων δημιουργεί μία προσμονή για το μέλλον.

Να θυμίσουμε ότι η BMW είναι μία από λίγες εταιρίες που δεν έχουν ορίσει μία καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση της στροφής τους στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης. Παραμένει πιστή στους θερμικούς κινητήρες ως λύση για αγορές όπου δεν υφίσταται πρόσβαση σε ένα εκτενές και αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης, όπως παραμένει πιστή στην φιλοσοφία των πολλαπλών λύσεων για διαφορετικές ανάγκες, οπότε αρνείται να ανακοινώσει μία συγκεκριμένη ημερομηνία μετά από την οποία δεν θα προσφέρει κάτι διαφορετικό από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ανεξαρτήτως, το εργοστάσιο της στο Μόναχο θα εκμοντερνιστεί, θα αναβαθμιστεί και θα τροποποιηθεί ώστε να υποδεχθεί την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Εκεί παράγεται η BMW i4 από τον Οκτώβριο του 2021 αλλά στο portfolio των εγκαταστάσεων στο Μόναχο θα προστεθούν επιπλέον μοντέλα από τη Neue Klasse στο προσεχές μέλλον. Γι’ αυτό οι 1.200 εργαζόμενοι εκεί θα επανεκπαιδευτούν ώστε να χρησιμοποιηθούν σε διαφορετικά εργοστάσια της γερμανική μάρκας.

Όσον αφορά στη Neue Klasse, η BMW παρουσίασε στις αρχές του Σεπτεμβρίου την Vision Neue Klasse ως μία πρόγευση της νέας οικογένειας οχημάτων που σύμφωνα με την ίδια την BMW, θα αλλάξει όχι μόνο το πρόσωπο της εταιρίας αλλά τον τρόπο λειτουργίας, τον τρόπο με τον όποιο εξελίσσει και παράγει αυτοκίνητα. Ακόμα δεν γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τα μέλη της οικογένειας “Neue Klasse” εκτός από το γεγονός ότι θα παρουσιαστούν 6 νέα ηλεκτρικά από το 2025 έως το 2027 ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει και θερμικά (έστω εξηλεκτρισμένα) κινητήρια σύνολα.

Prev Post Kymco SKY TOWN 125/150 – Νέα πρόταση
Next Post Formula 1 – Η Cadillac γίνεται επίσημα προμηθευτής κινητήρων!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook