Η BMW αυξάνει την διαφορά από τον εγχώριο ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά!

Η BMW αυξάνει την διαφορά από τον εγχώριο ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά!

Με παραδόσεις 179.557 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η μάρκα BMW αύξησε τις πωλήσεις BEV κατά 34,1% το πρώτο εξάμηνο του 2024 συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά ενώ συνολικά, η μάρκα BMW πέτυχε αύξηση +2,3% έναντι της περσινής περιόδου, με τις πωλήσεις του 1ου εξαμήνου να αγγίζουν τις 1.096.486 μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι ξεπέρασε τους παραδοσιακούς ανταγωνιστές της και κατάφερε να κερδίσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη. Συνολικά, το BMW Group παρέδωσε 1.213.359 οχήματα μάρκας BMW, MINI και Rolls-Royce το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Όσον αφορά τη μάρκα BMW, τα μοντέλα της ανώτερης πολυτελούς κατηγορίας καθίστανται όλο και πιο δημοφιλή στους πελάτες, μαζί με τα αμιγώς ηλεκτρικά. Η BMW Σειρά 7 αύξησε τις πωλήσεις της κατά 22% το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι όπως και οι BMW X1 και BMW Σειρά 3 που κατέγραψαν ισχυρή άνοδο σε σχέση με πέρσι. Η BMW M GmbH πέτυχε με τη σειρά της πολύ καλά αποτελέσματα, προσελκύοντας το ενδιαφέρον όταν παρουσίασε τον Ιούνιο το πρώτο sedan υψηλών επιδόσεων M5 με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Με συνολικές πωλήσεις 99.517 οχημάτων, η BMW M κατέγραψε αύξηση +5,1%. Με τη συνεχιζόμενη αλλαγή ολόκληρου του χαρτοφυλακίου προϊόντων της, η μάρκα MINI παρέδωσε 114.054 οχήματα το πρώτο εξάμηνο. Αυτό περιλαμβάνει τα πρώτα MINI Cooper* της νέας οικογένειας MINI, τα οποία έτυχαν εξαιρετικής αποδοχής από το κοινό. Η περαιτέρω επέκταση των MINI Cooper και MINI Countryman, καθώς και το λανσάρισμα του MINI Aceman, αναμένεται να δώσουν θετική ώθηση κατά το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς.

Τα αποτελέσματα αυτά έρχονται σε άμεση αντιπαραβολή με τις επιδόσεις του εγχώριου ανταγωνισμού, ιδίως στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρίες (BEV). Η Mercedes-Benz για παράδειγμα ανέφερε μείωση της τάξης του 25% στις πωλήσεις των ηλεκτρικών επιβατικών της το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι, πουλώντας μόλις 45.800 αυτοκίνητα ενώ οι παραδόσεις ηλεκτρικών στην Audi παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό σταθερές στις 41.000 μονάδες την ώρα που η μητρική της, ο όμιλος Volkswagen έχει δηλώσει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών κατά το πρώτο εξάμηνο τόσο στην Ευρώπη όσο και στις Η.Π.Α. μειώθηκαν κατά 15%. Με πιο απλά λόγια, η BMW βρίσκεται σε ένα πολύ καλό σημείο και το timing δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο δεδομένου ότι έχει λανσάρει μερικά ενδιαφέροντα μοντέλα, όπως για παράδειγμα η i4 και πιο πρόσφατα, η iX2 οπότε μπορεί να εκμεταλλευτεί το momentum και να συνεχίσει στο δεύτερο μισό του 2024 με το ίδιο… μπρίο.

Prev Post To επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της Dacia
Next Post Μία Ferrari F355 με μοντέρνες πινελιές…
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook