Η Bentley ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του εμβληματικού W12 βενζινοκινητήρα της, ενός εκ των πλέον χαρακτηριστικών κινητήρων σε ολόκληρη την βιομηχανία αυτοκινήτου, θα τερματιστεί τον Απρίλιο του 2024, όταν ολοκληρωθεί και η παραγωγή της υπερ-exlusive Batur. Το θετικό είναι ότι ο εν λόγω κινητήρας θα μας αφήσει με την κορυφαία εκδοχή του καθώς τα 740 άλογα και τα 1.000 Nm ροπής που παράγει στην Batur είναι περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη Bentley στην ιστορία της εταιρίας.
“Όταν λανσάραμε για πρώτη φορά τον W12 πίσω στο 2003, γνωρίζαμε ότι έχουμε έναν πανίσχυρο κινητήρα που θα εκτόξευε τόσο τα αυτοκίνητα όσο και την μάρκα μας με ταχύτητα. Είκοσι χρόνια και περισσότεροι από 100.000 W12 αργότερα, έφτασε επιτέλους η ώρα για αυτόν τον εμβληματικό κινητήρα να αποσυρθεί καθώς κινούμαστε προς την εποχή του εξηλεκτρισμού – αλλά όχι πριν τον αποχαιρετήσουμε με την ισχυρότερη εκδοχή του στην ιστορία.“
Δήλωσε ο επικεφαλής της αγγλικής μάρκας, Adrian Hallmark. Όπως είπε λοιπόν, η Bentley εστιάζει από εδώ και πέρα στους V8 και V6 βενζινοκινητήρες της, κάποιοι ήδη υβριδικοί και άλλοι σύντομα αφού η “Beyond100” στρατηγική της επιβάλει τον εξηλεκτρισμό κάθε μοντέλου της Bentley μέχρι το 2030. Ο W12 κινητήρας θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμος μέχρι τον Δεκέμβριο περίπου, οπότε και αναμένεται να κλείσουν τα βιβλία παραγγελιών για τις Continental GT Speed και Flying Spur Speed (η παραγωγή της Batur έχει ήδη εξαντληθεί) ενώ όταν ολοκληρωθεί η παραγωγή των παραγγελιών που θα συσσωρευτούν, ο χώρος που καταλάμβανε ο εν λόγω κινητήρας στο εργοστάσιο θα αφιερωθεί πλέον στους άλλους και οι περίπου 22 μηχανικοί που δούλευαν πάνω του, θα εκπαιδευτούν στα υβριδικά συστήματα. Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι, αλλά όλα τα καλά κάποια στιγμή τελειώνουν.