Η Audi βάζει λουκέτο στο εργοστάσιο της στις Βρυξέλλες!

Η Audi βάζει λουκέτο στο εργοστάσιο της στις Βρυξέλλες!

Άλλο ένα δυσάρεστο νέο από την βιομηχανία αυτοκινήτου καθώς η Audi ανακοίνωσε και επίσημα ότι “δεν βρέθηκαν εναλλακτικές” οπότε είναι αναγκασμένη να κλείσει το εργοστάσιο στις Βρυξέλλες.

Η απόφαση να κλείσουμε το εργοστάσιο στις Βρυξέλλες είναι οδυνηρή. Προσωπικά, ήταν η δυσκολότερη απόφαση που έχω αναγκαστεί να πάρει στην επαγγελματική μου πορεία

Δήλωσε ο Gerd Walker, μέλος του Δ.Σ. της Audi AG και επικεφαλής παραγωγής στην γερμανική μάρκα. Με κάθε εβδομάδα που περνούσε το κλείσιμο του εργοστασίου έμοιαζε ολοένα και πιο πιθανό καθώς εκπρόσωπος της Audi είχε δηλώσει τον περασμένο Νοέμβριο ότι δεν βρέθηκε αγοραστής για τις εγκαταστάσεις. Να σημειώσουμε πως τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο κυκλοφορούσαν φήμες για εξαγορά του εργοστασίου στις Βρυξέλλες από την κινέζικη Nio – είναι γνωστό ότι οι κινέζοι κατασκευαστές αναζητούν τρόπο να παρακάμψουν τους υψηλούς δασμούς που έχει επιβάλλει η Ευρώπη στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η παραγωγή σε ευρωπαϊκό έδαφος είναι ένας από τους καλύτερους. Ακουγόταν τότε μάλιστα ότι είχε επισκεφτεί το εργοστάσιο μία αντιπροσωπεία πιθανών επενδυτών από την Κίνα αλλά όπως όλα δείχνουν, οι συζητήσεις δεν απέδωσαν καρπούς και οδηγηθήκαμε στο αναπόφευκτο.

Το εργοστάσιο έχει δυνατότητα για 120.000 αυτοκίνητα ετησίως αλλά μονάχα με τα Q8 e-tron και Q8 e-tron Sportback που αθροιστικά μετά βίας υπερβαίνουν τα 49.000 αυτοκίνητα σε πωλήσεις, η συνέχιση της λειτουργίας του με αυστηρά οικονομοτεχνικά κριτήρια θεωρείται ασύμφορη. Αυτό σημαίνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των 3.000 ανθρώπων που απασχολούνται σε διάφορες θέσεις θα μείνουν χωρίς δουλειά. Δευτερευόντως, σημαίνει επίσης ότι το Audi Q8 e-tron, το πρώτο αμιγώς, παγκόσμιο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας οδεύει προς το τέλος της εμπορικής ζωής του. Το τελευταίο παράδειγμα θα κυλίσει τις ρόδες του στην γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Audi στις Βρυξέλλες στις 28 Φεβρουαρίου του 2025, οπότε και θα κλείσουν και οι πόρτες της “πρώτης carbon-neutral μονάδας παραγωγής στην κατηγορία οχημάτων πολυτελείας”, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η εταιρία.

Να σημειώσουμε ότι πρόθεση της Audi αρχικά ήταν να έχει ολοκληρώσει την μεταμόρφωση της σε μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μέχρι το 2033, νωρίτερα από το… deadline του 2035 αλλά τώρα φαίνεται πως διορθώνει ελαφρώς την πορεία της σύμφωνα και με τα πιο πρόσφατα δεδομένα και θέλει να παραμείνει ευέλικτη. Το ίδιο επέλεξαν να κάνουν και άλλες εταιρίες του ομίλου, από την Bentley μέχρι και την Volkswagen. Το πρόβλημα είναι ότι τα ζητήματα που αντιμετωπίζει δεν εξαφανίζονται – είτε έχει έλεγχο πάνω τους είτε όχι. Η διαχείριση τους από την Audi απαιτεί λεπτούς χειρισμούς αλλά όπως όλα δείχνουν, ξεκινά από το κλείσιμο του εργοστασίου στις Βρυξέλλες…

Prev Post Η Cupra θέλει να σπάσει το καλούπι!
Next Post Καμία ανά(σ)ταση για το ηλεκτρικό Fiat 500!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook