Είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια ότι η Porsche δεν θα αφήσει καμία απολύτως ευκαιρία επέκτασης της γκάμας της και δεν είναι διατεθειμένη να αφήσει κανένα κενό σε αυτήν ασυμπλήρωτο. Ιδίως όταν έχει την ευκαιρία να συνδέσει μία νέα έκδοση με το ένδοξο παρελθόν της. Ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα των τελευταίων ετών είναι η 911 T (εκ του “Touring”) που πραγματοποίησε την πρεμιέρα της το 1973, έκανε ένα μακροχρόνιο διάλειμμα και επέστρεψε στην οικογένεια της Porsche το 2017 για να καλύψει το απειροελάχιστο κενό ανάμεσα στην Carrera και την Carrera S. Περισσότερο από την κάλυψη αυτού του κενού όμως, ο ρόλος της Porsche 911 T είναι να προσφέρει μία πιο αναλογική, πιο “ωμή” αίσθηση στον ιδιοκτήτη – ένα είδος 911 GT3 του “φτωχού”.
Η 911 Carrera T χρησιμοποιεί τον ίδιο εξακύλινδρο, twin-turbo boxer κινητήρα με χωρητικότητα 3.0 λίτρων που βρίσκουμε και στην βασική έκδοση, ο οποίος παράγει 394 ίππους και 450 Nm ροπής. Βασικό στοιχείο της αναλογικότητας της 911 T αποτελεί το 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται αποκλειστικά ο κινητήρας αλλά δεν είναι μόνο αυτό που κάνει την βασική Porsche 911 Carrera, “T” ή Touring. Η Porsche προσπάθησε να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου χωρίς να καταφύγει σε εξωτικές λύσεις οι οποίες αυξάνουν το κόστος, οπότε κατέληξε στον συνδυασμό των ελαφρύτερων κρυστάλλων και της μείωσης της ηχομόνωσης με αποτέλεσμα η 911 Carrera T να ζυγίζει “μόλις” 1.478 κιλά ή αν προτιμάς, περίπου 40 κιλά λιγότερο από την αντίστοιχη 911 Carrera.
Στον βασικό εξοπλισμό της Touring έκδοσης περιλαμβάνεται επίσης μία πιο γρήγορη κρεμαγέρα, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με δίσκους 350 χιλιοστών και εξαπίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα, το σύστημα τετραδιεύθυνσης που μέχρι πρότινος ήταν extra και η ρυθμιζόμενη ανάρτηση PASM που όχι μόνο μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά, αλλά έχει ρυθμιστεί ειδικά για την περίσταση λαμβάνοντας υπόψιν τα ειδικά χαρακτηριστικά της 911 Carrera T. Χάρη σε όλα αυτά, τα 100 km/h έρχονται από στάση σε μόλις 4.5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα είναι 295 km/h!
Όσον αφορά στο αισθητικό κομμάτι της υπόθεσης, η νέα έκδοση ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες χάρη στα νέα αυτοκόλλητα στα πίσω παράθυρα που υποδηλώνουν την αναλογική φύση της 911 Carrera T, τα πολυάριθμα αναγνωριστικά σε “Vanadium Grey” χρώμα, η πίσω αεροτομή που προέρχεται από την 911 Carrera GTS και φυσικά, οι ζάντες ελαφρού κράματος, 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω που επενδύονται με ελαστικά σε διάσταση 245/35 και 305/30 αντίστοιχα. Στο εσωτερικό, την παράσταση δεν θα μπορούσε να κλέβει οτιδήποτε άλλο πέραν του λεβιέ του χειροκίνητου κιβωτίου με την… ιστορική ξύλινη λαβή, οπότε όλες οι οθόνες, οι διακόπτες, οι επενδύσεις ή ακόμα και το χαρακτηριστικό του “Sport Chrono” πακέτου χρονόμετρο στο πάνω μέρος του ταμπλό, περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Αυτό που αξίζει να αναφέρουμε κλείνοντας είναι πως για πρώτη φορά, η Porsche προσφέρει την 911 Carrera T είτε ως coupe, είτε ως cabriolet.