Η BMW εξαγόρασε την Alpina τον Μάρτιο του 2021 αλλά από τότε δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικά στον τρόπο λειτουργίας του Γερμανού κατασκευαστή (και όχι απλά βελτιωτή), ούτε στα προϊόντα που λανσάρει στην αγορά. Λογικό, αφενός επειδή η Alpina είχε καταστρώσει τα σχέδια της για το μέλλον πριν την εξαγορά της από την BMW και τα σχέδια αυτά εκτείνονται στα επόμενα αρκετά χρόνια αλλά αφετέρου, επειδή η συμφωνία της Alpina με την BMW λήγει στα τέλη του 2025 και η τελευταία αποφάσισε να την τιμήσει παρά την εξαγορά. Τι σημαίνουν όλα αυτά πρακτικά;
Το πλάνο λανσαρίσματος νέων προϊόντων της Alpina δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα. Η γερμανική εταιρία θα παρουσιάσει την δική της εκδοχή (βλ. B7) της 7 Series facelift όταν αυτή παρουσιαστεί ενώ δεν αποκλείεται να δούμε επιπλέον μοντέλα να εμπλουτίζουν την μάρκα της. Ένα από τα πιο σημαντικά προϊόντα που περιμένουμε όμως, είναι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της νέας BMW X7. Το μοντέλο που θα ονομαστεί κατά πάσα πιθανότητα iX7 θα “γεννήσει” και μία νέα Alpina με τις πρώτες πληροφορίες να αναφέρουν ότι αυτή θα βαφτιστεί iX7 Alpina 100 ή Alpina iX7 100 ή κάτι παρόμοιο. Άσχετα με το πού θα τοποθετηθεί η ονομασία της μάρκας, οι φήμες φαίνεται να συμφωνούν ότι το νούμερο στο τέλος υποδηλώνει την θέση της εκάστοτε έκδοσης στην οικογένεια με το “100” να υποδηλώνει την κορυφή. Συγκεκριμένα, να ορίζει το ακριβότερο μοντέλο στην γκάμα ολόκληρης της BMW με εξαίρεση την Rolls-Royce!
Ακόμα δεν έχουμε επιβεβαιωμένες πληροφορίες σχετικά με την iX7 Alpina 100 αλλά οι φήμες λένε ότι θα πάρει τη μορφή ενός πανίσχυρου, μεγάλου SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων. Η ιπποδύναμη του τοποθετείται στην περιοχή των 800 ίππων και η αυτονομία του στα 800 χιλιόμετρα περίπου ενώ αν όλα εξελιχθούν σύμφωνα με το πρόγραμμα, το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέχρι τα τέλη του 2027 με τιμή που θα υπερβαίνει ακόμα και αυτήν της θηριώδους BMW XM που πλησιάζει τις €200.000! Όλα αυτά ενώ στα μέσα του 2021 ο επικεφαλής της Alpina, Andreas Bovensiepen, δήλωνε ότι οι πελάτες του δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τα ηλεκτρικά ότι αν οδηγούσαν ένα μοντέλο μηδενικών εκπομπών ρύπων όπως συνηθίζουν να οδηγούν τις Alpina τους, η μπαταρία δεν θα διαρκούσε ούτε 200 χιλιόμετρα. Οι καιροί αλλάζουν όμως, τα ενδιαφέροντα αλλάζουν και οι απαιτήσεις αλλάζουν. Σε κάθε περίπτωση, λίγο χαμηλότερα στην γκάμα της γερμανικής μάρκας πάντως, θα βρίσκεται και ο αντικαταστάτης της σημερινής XB7 που θα κινείται χάρη σε έναν θερμικό, υπερτροφοδοτούμενο V8 και μάλλον θα λανσαριστεί ως X7 Alpina 60.