Η Alfa Romeo βάζει τα όνειρα της σε αναμονή…

Η Alfa Romeo βάζει τα όνειρα της σε αναμονή…

Καλά καθόμαστε όλοι εμείς στους καναπέδες, τα γραφεία μας και τα αυτοκίνητα μας και ασκούμε κριτική σε οποιαδήποτε εταιρία δεν παράγει αυτό που θέλουμε αλλά το θέμα είναι ότι, όλες οι εταιρίες ανεξαιρέτως, σχεδιάζουν, εξελίσσουν, κατασκευάζουν και λανσάρουν μοντέλα που θα τις επιτρέψουν να επιβιώσουν καταρχάς και να εμφανίσουν την υψηλότερη δυνατή κερδοφορία δευτερευόντως. Επενδύουν με βάση αυτά που περιμένουν να κερδίσουν και ενώ όλοι θέλουμε ένα φανταστικό, προσιτό sports car ή ένα cabriolet ή ένα πανίσχυρο super car, ελάχιστοι είμαστε διατεθειμένοι να το αγοράσουμε αν περάσει στην παραγωγή. Έτσι, οι εταιρίες είναι υποχρεωμένες υπό μία έννοια να απευθύνονται στο ευρύτερο δυνατό κοινό και αν αυτό σημαίνει να προσφέρουν 5 διαφορετικά SUV, αυτό θα κάνουν. Αυτό θα κάνει και η Alfa Romeo που δεν έχει πλέον πολλά περιθώρια για… παιχνίδια και πειραματισμούς.

Αν θέλουμε να κάνουμε τα όνειρα σας πραγματικότητα, πρέπει να είμαστε σε θέση να παράγουμε αποτελέσματα επειδή αν κάποια στιγμή μία μάρκα δεν βγάζει χρήματα δεν θα μπορεί να συντηρήσει το μέλλον της και η Alfa Romeo ανέκαθεν είχε ένα πρόβλημα στην τήρηση των υποσχέσεων της.

Δήλωσε ο επικεφαλής marketing της ιταλικής μάρκας, Cristiano Florio, σε αγγλικό μέσο. Η Alfa Romeo είναι υποχρεωμένη να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα. Όλοι θέλουμε ένα νέο sports car τύπου Spider, ακόμα και οι μηχανικοί ή τα στελέχη της το θέλουν αλλά για να φτάσει στο σημείο να μπορεί να λανσάρει ένα τέτοιο μοντέλο, θα πρέπει να έχει οικονομική σταθερότητα. Η αρχή έγινε με την Tonale, ακολούθησε η Junior και απέχουμε μερικές εβδομάδες ή μήνες από την πρεμιέρα της ολοκαίνουριας Stelvio. Μετά και από αυτήν, θα έρθει η επίσης ολοκαίνουρια Giulia. Όλα αυτά είναι το αποτέλεσμα μίας τεράστιας επένδυσης που εφόσον όλα πάνε καλά, θα δώσει στην εταιρία τους απαραίτητους όγκους παραγωγής. Τα απαραίτητα κέρδη και την δυνατότητα να επεκταθεί σε άλλες κατηγορίες. Πίστεψε με, ούτε εκείνες οι κατηγορίες περιλαμβάνουν μοντέλα όπως η Spider ή η GTV. Όπως ανάφερε ο Florio, η Alfa Romeo θα πρέπει να ξαναγίνει αξιόπιστη και συνεπής. Θα πρέπει να λανσάρει ένα μοντέλο κάθε χρόνο για ένα σεβαστό χρονικό διάστημα, να γίνει κερδοφόρα και να παρουσιάσει τα νούμερα που θεωρούνται αποδεκτά για την επένδυση.

Με λίγα λόγια και όσο σκληρό και αν ακουστεί, η Alfa Romeo θα πρέπει να σοβαρευτεί. Μοντέλα όπως η νέα 33 Stradale είναι εντυπωσιακά και “κερδίζουν” τα φώτα της δημοσιότητας για σύντομο χρονικό διάστημα αλλά δεν αυξάνουν τις πωλήσεις, ούτε σε ανασταίνουν σε αγορές που έχεις πρακτικά μηδενική παρουσία όπως οι Η.Π.Α. και η Κίνα. Το δίκτυο πωλήσεων και service, το after sales, η εξυπηρέτηση από τους εκπροσώπους σου και φυσικά πάνω απ’ όλα, η γκάμα των μοντέλων που προσφέρεις είναι αυτά που φέρνουν τους πελάτες. Ρώτα την Lexus, την Hyundai, την Kia και άλλες εταιρίες που κατάφεραν να καταξιωθούν σχεδόν από το πουθενά. Η Alfa Romeo έχει κάτι περισσότερο από αυτές που ανάλογα με το ποιον ρωτάς, είναι θετικό ή αρνητικό: την φήμη της. Περιμένουμε πολλά από την ιταλική μάρκα. Ελπίζουμε να μην μας απογοητεύσει.

Prev Post Το Smart #5 υπόσχεται πρακτικότητα και αυτονομία 590 χλμ!
Next Post Hyundai Inster – Στους τρείς κορυφαίους φιναλίστ των World Car Awards 2025
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook