Το Hyundai ST1 είναι ένα ηλεκτρικό επαγγελματικό με στιλ

Το Hyundai ST1 είναι ένα ηλεκτρικό επαγγελματικό με στιλ

Η Hyundai έχει αποδείξει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια ότι δεν φοβάται να πάρει ρίσκα όσον αφορά στο design των νέων μοντέλων της και το κοινό την έχει ανταμείψει τόσο στην δική μας μικρή γωνιά του κόσμου όσο και στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Τα Ioniq 5 και Ioniq 6 είναι δύο από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα αλλά δεν είναι τα μοναδικά καθώς το Tucson έκανε την αρχή ενώ το Santa Fe με την εκκεντρική αισθητική του συνέχισε με την θαρραλέα πρακτική της κορεατικής μάρκας. Ιδιαίτερο, αν όχι εκκεντρικό είναι και το ανανεωμένο Kona που πρόσφατα διακρίθηκε και στην χώρα μας ενώ στο ίδιο στιλ συνεχίζει η Hyundai και στην κατηγορία των ελαφριών επαγγελματικών παρουσιάζοντας το αμιγώς ηλεκτρικό ST1 για την εγχώρια αγορά της Ν. Κορέας.

Η Hyundai δηλώνει ότι συνεργάστηκε στενά με εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των μεταφορών ώστε να μάθει από πρώτο χέρι τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους και αυτό φαίνεται. Δεν είναι μόνο οι ατσάλινες ζάντες και οι άβαφοι προφυλακτήρες που υποδηλώνουν έναν πιο… εργατικό χαρακτήρα αλλά και στοιχεία που μπορεί μην κεντρίσουν το ενδιαφέρον κάποιου ο οποίος δεν είναι επαγγελματίας του κλάδου. Όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι το Hyundai ST1 είναι διαθέσιμο ως τυπικό βαν, ως ψυγείο αλλά και ως γυμνό σασί ώστε ο πελάτης να προσαρμόσει την δική του καρότσα. Ή ο σχεδιασμός που αποτελεί μία μίξη αισθητικής και αεροδυναμικής. Το ST1 θυμίζει πολύ έντονα το Staria ή ακόμα και το Kona που μας είναι πιο γνώριμο με μία ενιαία μπάρα LED στην μέση της μάσκας και τα κύρια φωτιστικά σώματα τοποθετημένα χαμηλότερα. Όσο για την αεροδυναμική, το ελαφρύ επαγγελματικό μπορεί να θυμίζει και να είναι έως έναν βαθμό, κουτί αλλά η σχεδόν ευθεία γραμμή από την ακμή του καπό μέχρι την οροφή σε συνδυασμό με το “spoiler” που ξεκινά από το τελείωμα του παρμπρίζ κάνουν ότι μπορούν για να κατευθύνουν τον αέρα πάνω από το αμάξωμα και να αυξήσουν την αεροδυναμική απόδοση του οχήματος – καθοριστικός παράγοντας δεδομένου ότι μιλάμε για ένα 100% ηλεκτρικό.

Εξίσου σημαντική είναι και η απόφαση της Hyundai να μειώσει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και να σχεδιάσει μία χαμηλή πόρτα φόρτωσης διευκολύνοντας δραστικά και ουσιαστικά την καθημερινότητα των επαγγελματιών ενώ από το συνολικό πακέτο του Hyundai ST1 δεν θα μπορούσε να λείπει η ασφάλεια, ενεργητική αλλά και παθητική. Περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του επαγγελματικού μοντέλου δεν έχουμε σε αυτό το σημείο αλλά η κορεατική εταιρία δήλωσε ότι αυτά θα αποκαλυφθούν αργότερα και σίγουρα πριν περάσουμε στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους.

Prev Post Volkswagen ID.7 GTX – Τετρακίνητος δρομέας αποστάσεων
Next Post Το Nissan GT-R αρνείται να πεθάνει!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook