Η Hyundai αρέσκεται στους πειραματισμούς. Η πορεία της μέχρι τώρα το αποδεικνύει περίτρανα είτε μιλάμε για τα μοντέλα παραγωγής της, είτε για τα πρωτότυπα. Επιπλέον αυτών, αποκαλύπτει όποτε αυτή κρίνει σκόπιμο τα λεγόμενα “κινητά εργαστήρια” της. Μία σειρά πρωτότυπων (όπως για παράδειγμα το άκρως εντυπωσιακό N Vision 74 και το πιο ρεαλιστικό RN22e) που έχουν δημιουργηθεί για κάποιον πολύ συγκεκριμένο λόγο που συνήθως έχει να κάνει είτε με κάποια νέα τεχνολογία, είτε για την εξερεύνηση των δυνατοτήτων και των δυναμικών χαρακτηριστικών κάποιου… πειράματος. Το πείραμα στην προκειμένη περίπτωση ονομάζεται RN24 και πραγματοποιείται από την Hyundai για την δοκιμή τεχνολογιών υψηλών επιδόσεων και αγωνιστικών στοιχείων που θα χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά αυτοκίνητα παραγωγής της N Performance.
Βλέποντας το RN24 δεν μπορούμε παρά να σκεφτούμε ότι πρωταρχικός στόχος των μηχανικών της Hyundai ήταν να στριμώξει το ισχυρότερο αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο που διαθέτει στο μικρότερο και ελαφρύτερο πακέτο που μπορεί να δημιουργήσει. Το πακέτο που δημιούργησε μοιάζει με ένα καρτ με πολύ ανεβασμένη (ενδεχομένως… τεχνητά) τεστοστερόνη. Ένα καρτ με επιρροές από τον κόσμο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Ένα καρτ με έναν πανίσχυρο και όσο το δυνατόν ελαφρύτερο εξωσκελετό που έχει πάρει την θέση του αμαξώματος καθώς όπως είπαμε, ένας από τους στόχους ήταν η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη μείωση του βάρους. Για την κίνηση φροντίζει το κινητήριο σύνολο του Hyundai Ioniq 5 N με τους 641 ίππους και την μπαταρία των 84 kWh που μοιάζει (και είναι) τεράστια για την συγκεκριμένη εφαρμογή αλλά οι μηχανικοί κατάφεραν να χωρέσουν στο RN24 παρότι το μεταξόνιο είναι κατά 34 εκατοστά μικρότερο από αυτό του Ioniq 5 N.
Το εντυπωσιακό πρωτότυπο διαθέτει επίσης το Powertrain Drive Control Logic System που προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από το World Rally Car της εταιρίας και επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει την ισχύ, την ευαισθησία των χειριστηρίων, την κατανομή της ισχύος και την ένταση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω κουμπιών στο τιμόνι ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το αποτέλεσμα της εκτενούς και… οδυνηρής δίαιτας είναι 350 κιλά σε σύγκριση με το Ioniq 5 N που ακούγονται και είναι πολλά, αλλά εξίσου πολλά είναι και τα κιλά που έμειναν καθώς το RN24 ζυγίζει 1.880 κιλά. Ίσως να το συγχωρήσουμε καθώς η μπαταρία έχει χωρητικότητα 84 kWh… Κατά τα άλλα, το κινητό εργαστήριο της Hyundai είναι ένα είδος τέρατος του Frankenstein καθώς η πίσω αεροτομή προέρχεται από το αγωνιστικό της εταιρίας στο πρωτάθλημα TCR, το “Rally Mode” έχει εμπνευστεί από το i20 N Rally1 ενώ για τον ήχο του οχήματος φροντίζει μία νέα έκδοση του Ν Active Sound+ από το Ioniq 5 N.
Εν ολίγοις, αν το Hyundai RN24 είναι μία πρόγευση όλων αυτών που περιμένουμε από την κορεατική μάρκα στον τομέα των αυτοκινήτων επιδόσεων, το μέλλον προδιαγράφεται ενθαρρυντικό!