Η Hyundai άνοιξε στο Tokyo Auto Salon έναν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα δρόμο για τους καταναλωτές και ιδιαίτερα επικερδή για την ίδια παρουσιάζοντας το Ioniq 5 N NPX1 Concept. Ένα πρωτότυπο που αποτελεί επί της ουσίας προάγγελο για ένα νέο για την κορεατική μάρκα τύπο aftersales εξυπηρέτησης: αυτόν των N Performance Parts. Η λογική είναι απλή. Γιατί η Hyundai να πουλάει ένα αυτοκίνητο και ο αγοραστής να απευθύνεται σε κάποια άλλη εταιρία για την αισθητική και όχι μόνο αναβάθμιση του; Η Hyundai δεν ανακαλύπτει την Αμερική και δεν είναι η πρώτη φορά που προσφέρει μία τέτοια υπηρεσία καθώς κάτι παρόμοιο έχει κάνει στο παρελθόν με τα θερμικά “N” μοντέλα της. Ποτέ όμως σε κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό και ποτέ πριν σε αυτόν τον βαθμό!
Το Hyundai Ioniq 5 N NPX1 Concept δεν διαφέρει πάρα πολύ ούτε σε φιλοσοφία ούτε σε… επιθετικότητα από το Ioniq 5 eN1 Cup που είδαμε στα τέλη του προηγούμενου έτους. Το πρωτότυπο της κορεατικής εταιρίας διαθέτει έναν εντελώς νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ένα μεγάλο splitter χαμηλά και επιπλέον πτερύγια στο εμπρός μέρος ενώ στο πλάι ξεχωρίζουμε τους ανθρακονημάτινους καθρέφτες, τα χαμηλότερα μαρσπιέ που φιλοξενούν ένα επιπλέον άνοιγμα μπροστά από τους πίσω τροχούς και τις πανέμορφες ζάντες ελαφρού κράματος “N Performance” που ντύνονται με ελαστικά Pirelli P Zero. Το αποκορύφωμα των προσπαθειών των σχεδιαστών της Hyundai όμως είναι το πίσω μέρος με τον γιγαντιαίο διαχύτη και την εξίσου μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Από το πακέτο που μεταμορφώνει το ούτως ή άλλως επιθετικό σχεδιαστικά Ioniq 5 N στο κτήνος που ονομάζεται Ioniq 5 N NPX1 Concept δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα νέα ελατήρια στην ανάρτηση που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος και προσφέρουν οφέλη τόσο σε αισθητικό επίπεδο όσο και σε μηχανικό.
“Το 2024 η Hyundai Motor Company θα κάνει ένα βήμα εμπρός ως ηγέτης σε νέα εξαρτήματα αναβάθμισης κατάλληλα για την εποχή της ηλεκτροκίνησης όπως δείχνουμε με το NPX1 concept. […] Δεν περιοριζόμαστε σε εξαρτήματα βελτίωσης όμως, εξελίσσουμε εξατομίκευση σε επίπεδο λογισμικού όπως ο ήχος και το καλιμπράρισμα του οχήματος μέσω over-the-air updates που θα ανοίξουν μία εντελώς νέα κατηγορία εξατομίκευσης για τα ηλεκτρικά.“
Δήλωσε ο αντιπρόεδρος του N Brand Management Group, Joon Park. Η κορεατική μάρκα μπορεί να μην έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από την καμπίνα του εντυπωσιακού πρωτότυπου, αρκούμενη στο να ανακοινώσει ότι αυτή περιλαμβάνει περισσότερα ανθρακονήματα και αγωνιστικά bucket καθίσματα αλλά απ’ ότι φαίνεται, έχει ένα σαφές πλάνο για το μέλλον και θα το ακολουθήσει κατά γράμμα προσφέροντας στους πελάτες της περισσότερες επιλογές τόσο μέχρι την αγορά ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου όσο και μετά από αυτήν.