Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup – Έτοιμο για την πίστα!

Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup – Έτοιμο για την πίστα!

Η πρώτη μας εμπειρία με ένα σημαντικά αναβαθμισμένο Hyundai Ioniq 5 N έλαβε χώρα στα τέλη του προηγούμενου έτους όταν η κορεατική μάρκα αποκάλυψε τα πλάνα της για την συμμετοχή της στο ενιαίο πρωτάθλημα αμιγώς “eN1”. Τότε έδωσε στη δημοσιότητα σκίτσα του επερχόμενου αγωνιστικού ενώ περίπου έναν μήνα αργότερα ακολούθησε το Ioniq 5 N NPX1 που έστω και σε μορφή πρωτότυπου, έκανε σαφείς τις προθέσεις της Hyundai αναφορικά με τα aftersales εξαρτήματα που θα είναι διαθέσιμα όχι μόνο στο Ioniq 5 N, αλλά και στα υπόλοιπα καυτά ηλεκτρικά της – επί του παρόντος όμως, το Ioniq 5 N είναι που μας ενδιαφέρει γιατί αυτό επέλεξε η Hyundai να μετατρέψει πρώτο σε αγωνιστικό. Και κάπως έτσι, γεννήθηκε το Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup!

Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο ικανότατο Ioniq 5 N ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στο απαιτητικό περιβάλλον μίας πίστας είναι πολλές και σημαντικές και ξεκινούν από την γενναία μείωση του βάρους. Στην… πολιτική εκδοχή του, το καυτό ηλεκτρικό hatchback της κορεατικής μάρκας ζυγίζει κάτι παραπάνω από 2.300 κιλά αλλά το Ioniq 5 N eN1 Cup καταφέρνει να σταματήσει τη ζυγαριά στα 1.970 κιλά παρά το γεγονός ότι έχει διατηρήσει το ίδιο ακριβώς κινητήριο σύνολο και εφοδιάζεται με επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας που περιλαμβάνει βεβαίως το ολοκληρωμένο roll-cage, το σύστημα διακοπής παροχής ενέργειας, το σύστημα πυρόσβεσης κ.ά. Από την άλλη, το καπό έχει αντικατασταθεί από ένα ελαφρύτερο, κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με fiberglass, τα παράθυρα είναι πλέον πολυκαρβονικά ενώ οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος και το πλήρες… ξήλωμα της καμπίνας ώστε να απομείνουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα συμβάλλουν στη μείωση της μάζας του αγωνιστικού Ioniq 5 N.

Κατά τα άλλα, το “eN1 Cup” κινείται χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα 226 ίππων στον εμπρός άξονα και έναν 383 ίππων στον πίσω, οι οποίοι τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία 84 kWh, ακριβώς όπως στην έκδοση παραγωγής του Ioniq 5 N. Πανομοιότυπο είναι και το σύστημα φόρτισης αλλά και το N Active Sound+ που παρέχει το έστω και τεχνητό soundtrack, με τις ομάδες που θα συμμετέχουν στο ενιαίο πρωτάθλημα να μπορούν να επιλέξουν τον ήχο που αυτές θέλουν για το Ioniq 5 N eN1 Cup τους. Αυτά που δεν είναι ίδια και πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς, είναι η ρυθμιζόμενη ανάρτηση που αντικαθιστά την εργοστασιακή, το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με τις 6-πίστονες, σφυρήλατες δαγκάνες εμπρός και τις τετραπίστονες, επίσης σφυρήλατες πίσω καθώς και το motorsport aero kit που παράγει την απαιτούμενη downforce και κατευθύνει τον αέρα στα εξαρτήματα που τον χρειάζονται περισσότερο για την ψύξη τους.

Το ντεμπούτο του Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup είναι προγραμματισμένο για τις 27 Απριλίου, κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου του Hyundai N Festival στο Inje Speedium όπου ολόκληρη η eN1 κατηγορία θα κάνει τις πρώτες επίσημες δοκιμές της. Συνολικά, το πρόγραμμα περιλαμβάνει 10 αγώνες οι οποίοι θα διεξαχθούν εντός του τρέχοντος έτους.

Prev Post Η Ford δηλώνει αιώνια πίστη στον V8…
Next Post Peugeot Motocycles – Με άτοκη χρηματοδότηση
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook