Hyundai Initium Concept – Η επόμενη μέρα για το υδρογόνο!

Hyundai Initium Concept – Η επόμενη μέρα για το υδρογόνο!

Η Hyundai είναι ένας από τους κατασκευαστές που πιστεύουν στο υδρογόνο ως μία βιώσιμη εναλλακτική μηδενικών εκπομπών για το μέλλον και το αποδεικνύει έμπρακτα τόσο με το Nexo, που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2018 για να αντικαταστήσει το προηγούμενο υδρογονοκίνητο μοντέλο της (βλ. Tucson FCEN), όσο και με το Initium Concept που λειτουργεί ως προάγγελος του μοντέλου παραγωγής που η εταιρία έχει ήδη επιβεβαιώσει πως θα λανσαριστεί εντός του 2025! Με λίγα λόγια, η Hyundai εξελίσσει την τεχνολογία της υδρογονοκίνησης τα τελευταία 27 χρόνια τουλάχιστον και όπως δείχνει με το Initium Concept, θα συνεχίσει να την εξελίσσει.

Πιο σημαντική ενδεχομένως από το κινητήριο σύνολο που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια, είναι η ίδια η επιφάνεια και η προσπάθεια της Hyundai να διαφοροποιήσει αισθητικά το Initium Concept από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της. Μία προσπάθεια που θα μπορούσαμε να συνοψίσουμε ως εξής: κάθε είδος κινητήριου συνόλου έχει την δική του σχεδιαστική ταυτότητα. Άλλη είναι η φιλοσοφία στα θερμικά ή έστω, τα εξηλεκτρισμένα, άλλη είναι στα αμιγώς ηλεκτρικά και άλλη, όπως μας δείχνει το νέο πρωτότυπο, στα υδρογονοκίνητα εκτός κι αν η κορεατική μάρκα σχεδιάζει κάποια σταδιακή σύγκλιση για την οποία δεν γνωρίζουμε κάτι περισσότερο. Η ουσία είναι ότι το Initium Concept είναι το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί την “Art of Steel” σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai που μοιάζει να κάνει “mix & match” διάφορων στοιχείων από το ηλεκτρικό Ioniq 5 και το θερμικό Santa Fe. Όλα αυτά, σε έναν τετραγωνισμένο καμβά που λειτουργεί ως ιδανική προθήκη για highlights όπως τα νέα LED γραφικά που σχηματίζουν σταυρούς (βλ. προφυλακτήρα, γρίλια και σχάρα οροφής), τα έντονα πλαστικά προστατευτικά, τα ανάγλυφα πλαϊνά και το χαρακτηριστικό πίσω μέρος, ιδίως από την πίσω κολώνα και έπειτα που χαρίζει στο Initium μία πραγματικά μοναδική ταυτότητα. Το πακέτο ολοκληρώνουν οι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες ελαφρού κράματος και τα φαρδιά φτερά που προσθέτουν νότες δυναμισμού στο design.

Η Hyundai δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα φωτογραφίες από την καμπίνα αλλά υπόσχεται ευρυχωρία και πρακτικότητα στοχεύοντας σε οικογένειες με άφθονους χώρους για τους πίσω επιβάτες και μεγάλες πίσω πόρτες που διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο από την καμπίνα. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην ασφάλεια με 9 αερόσακους και ένα πλαίσιο με ενισχύσεις τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στα πλάγια.

Όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο, η Hyundai αναφέρει πως αυτό αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μεγάλες δεξαμενές υδρογόνου που όταν γεμίσουν, χαρίζουν στο Initium αυτονομία της τάξης των 650 χιλιομέτρων. Σε σύγκριση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το 2025, το Initium είναι και ισχυρότερο (κατά 42 ίππους) και πιο αποδοτικό αν και προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό που αναφέρει πάντως η κορεατική εταιρία είναι ότι το Initium θα είναι σε θέση να τροφοδοτεί με ρεύμα οικιακές συσκευές και προσωπικά ηλεκτρονικά χάρη στη λειτουργία V2L – Vehicle-to-Load. Με όλα τα θετικά του και το εντυπωσιακό design όμως, το νέο υδρογονοκίνητο μοντέλο της Hyundai δεν μπορεί να κάνει τίποτα περισσότερο για τις πρακτικά ανύπαρκτες υποδομές, από το να προσφέρει μία εφαρμογή η οποία βοηθά τον οδηγό να βρει σταθμούς ανεφοδιασμού κοντά στην επιλεγμένη διαδρομή, να ελέγχει την κατάσταση τους καθώς και την προβλεπόμενη αναμονή.

Prev Post Νέο Abarth 600e – Το πιο ισχυρό Abarth όλων των εποχών
Next Post Nissan e-Power – Ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα η παραγωγή
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook