Μέχρι αυτό το σημείο η Hyundai δεν είχε κάποιο μοντέλο το οποίο να απευθύνεται αποκλειστικά ή αν μη τι άλλου, ειδικά στην τεράστια αγορά της Κίνας. Αυτό όμως αλλάζει καθώς η κορεατική εταιρία παρουσίασε το ολοκαίνουριο Elexio. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover, προϊόν της κοινοπραξίας που διατηρεί η Hyundai με την BAIC, το Elexio είναι ένα μείγμα της τεχνολογίας που αναμφίβολα μπορεί να προσφέρει η εταιρία και το έχει αποδείξει με όλα τα μοντέλα της “Ioniq” οικογένειας και μίας νέας προσέγγισης στην τρέχουσα σχεδιαστική ταυτότητα της. Η πρεμιέρα του Elexio πάντως εστίασε στο τελευταίο, αφήνοντας αναπάντητα όποια ερωτήματα σχετίζονται είτε με την καμπίνα είτε με τα μηχανικά του νέου μοντέλου.
Το μοναδικό κοινό στοιχείο που συνδέει το Elexio με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Hyundai είναι τα κυβικά στοιχεία που παρατηρούνται στα εμπρός και τα πίσω φωτιστικά σώματα καθώς όλο το υπόλοιπο αμάξωμα είναι εντελώς νέο. Αυτό δεν το κάνει λιγότερο ή περισσότερο ενδιαφέρον, αλλά διαφορετικό. Το εμπρός μέρος για παράδειγμα είναι αρκετά λιτό και αφήνει τα λεπτά φωτιστικά σώματα με τους 4 χαρακτηριστικούς κύβους και την ενιαία μπάρα που εκτείνεται σε ολόκληρο το πλάτος του να κάνουν την περισσότερη δουλειά σε επίπεδο design καθώς ούτε στο καπό, ούτε στον προφυλακτήρα παρατηρούμε κάποιο άλλο στοιχείο που να κλέβει την παράσταση αλλά η κατάσταση αλλάζει στα πλαϊνά. Εκεί παρατηρούμε τα τονισμένα φτερά, την αιχμή που διατρέχει τον χώρο ανάμεσα στους θόλους και την γκριζαρισμένη πίσω κολώνα που ακολουθεί την γωνία της εμπρός κολώνας δημιουργώντας μία διαφορετική εικόνα. Δεν θα μπορούσαμε να μην σχολιάσουμε επίσης τις κρυφές χειρολαβές και τα σχετικά στενά παράθυρα που είναι φιμέ στην προκειμένη περίπτωση ώστε να μην ρίξουμε κάποια κλεφτή ματιά στο εσωτερικό.
Για το τέλος αφήσαμε το πίσω μέρος όπου άλλη μία ενιαία μπάρα LED έχει τοποθετηθεί πάνω από το τεράστιο όνομα του μοντέλου και πλαισιώνει το πίσω παράθυρο στο οποίο βρίσκεται, περιέργως, το σήμα της Hyundai. Εδώ και ο προφυλακτήρας αλλά και οι μικρές σχισμές στα πλαϊνά εμπλουτίζουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ενώ ως συνήθως, οι ζάντες ελαφρού κράματος ολοκληρώνουν το πακέτο. Παρότι η εταιρία δεν έχει αποκαλύψει ακόμα λεπτομέρειες όσον αφορά στα μηχανικά, φήμες λένε ότι το Hyundai Elexio χρησιμοποιεί την γνωστή πλέον σε όλους μας, E-GMP αρχιτεκτονική και πως η μπαταρία αγνώστων λοιπών στοιχείων με την οποία εξοπλίζεται το μεγάλο SUV παρέχει αυτονομία της τάξης των 700 χιλιομέτρων – έστω και στον φιλόδοξο CLTC κύκλο που χρησιμοποιείται στην Κίνα. Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σε δεύτερο χρόνο αν και η λογική λέει πως το Hyundai Elexio δεν πρόκειται να λανσαριστεί σε άλλες αγορές πέραν της κινέζικης.