Harley Davidson CVO Road Glide RR – Με 2.147 κ.εκ. και τιμή που προκαλεί ζάλη…

Harley Davidson CVO Road Glide RR – Με 2.147 κ.εκ. και τιμή που προκαλεί ζάλη…

Ομολογώ ότι δεν είμαι το καταλληλότερο άτομα για να μιλήσει για μοτοσικλέτες αλλά όταν βλέπω κάτι cool δεν μπορώ να μην το μοιραστώ και πόσο πιο cool μπορεί να γίνει κάτι από την ναυαρχίδα της ούτως άλλως super-cool, Harley Davidson. Για την ακρίβεια, όχι απλά την ναυαρχίδα αλλά μία μοτοσικλέτα που δημιουργήθηκε από το τμήμα Custom Vehicle Operations και προσφέρει ένα απίστευτο οπτικοακουστικό θέαμα που κάνει οποιαδήποτε προσπάθεια να αντισταθείς στην ακαταμάχητη έλξη της μάταια. Τα νούμερα της Harley Davidson CVO Road Glide RR είναι εξίσου εντυπωσιακά με την εμφάνιση της και δυστυχώς σε αυτά περιλαμβάνεται και η τιμή της αλλά περισσότερο γι’ αυτό αργότερα. Δεν υπάρχει λόγος να ξενερώσουμε από τώρα.

Ας μιλήσουμε καλύτερα για τον τρομερό V-Twin κινητήρα που όπως συνηθίζει η Harley Davidson, δεν φανερώνει το μέγεθος του σε πενιχρά, ευρωπαϊκά κυβικά εκατοστά αλλά σε απολύτως αμερικανικές κυβικές ίντσες – όπως τα κλασικά muscle cars. 131 για την ακρίβεια και σε περίπτωση που πάτησες στην εικόνα χωρίς να διαβάσεις καν τον τίτλο, να σε πληροφορήσω ότι αυτό ισοδυναμεί με 2.147 κυβικά εκατοστά. Αυτό συνεπάγεται επίσης σχεδόν 155 ίππους και 204 Nm ροπής που μπορεί να μην ακούγονται πολλά καθώς έχουμε αναισθητοποιηθεί στις ιπποδυνάμεις, αλλά είναι. Ναι μεν μία sportbike μπορεί να προσφέρει περισσότερους από 200 ίππους από τα μισά κυβικά αλλά μπορώ με απόλυτη σιγουριά να σου πω ότι καμία δεν προσφέρει περισσότερα από 200 Nm ροπής.

Επίσης, καμία δεν θα ακούγεται όπως ο θηριώδης V-Twin των σχεδόν 2.2 λίτρων με την στάνταρ εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic, τους νέους εκκεντροφόρους, την υδρόψυκτη κεφαλή και την πεταλούδα εισαγωγής των 68 χιλιοστών που συνδυάζεται με μία ασορτί, αλουμινένια πολλαπλή! Για να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι ο τεράστιος V-Twin στροφάρει μέχρι τις 6.500 σ.α.λ. που και πάλι, δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό όριο σε σύγκριση με κάποια ιαπωνική ή ευρωπαϊκή δημιουργία αλλά για Harley αντιπροσωπεύει τον ουρανό!

Η Akrapovic δεν είναι η μοναδική high-end μάρκα που βάζει ένα λιθαράκι στην δημιουργία της CVO Road Glide RR. Τα φρένα είναι μεγαλύτερη και προέρχονται από την Brembo ενώ η ανάρτηση φανερώνει την προέλευση της με την πρώτη ματιά στο πανέμορφο χρυσό χρώμα καθώς στην… ούγια γράφει “Ohlins”. Η ναυαρχίδα της Harley Davidson έρχεται επίσης με άφθονο carbon, ένα 6-τάχυτο πρακτικά αγωνιστικό κιβώτιο και ένα ηχοσύστημα της Rockford Fosgate αν και δεν είμαστε σίγουροι τι νόημα έχει όταν ανάμεσα από τα πόδια του οδηγού ο κινητήρας προκαλεί μικρές σεισμικές δονήσεις με κάθε ανάφλεξη. Όπως δεν είμαστε σίγουροι ποιο είναι το νόημα των ανθρακονημάτων όταν η ζυγαριά σταματά στα 356 κιλά! Ναι, ok, η CVO Road Glide RR είναι κατά 10% ελαφρύτερη από μία Honda Goldwing αλλά αυτός δεν είναι ένας ιδιαίτερα ψηλός πήχης…

Δυστυχώς η Harley Davidson δεν ανακοινώνει τις επιδόσεις της νέας δημιουργίας της, οπότε μας αναγκάζει να καταλήξουμε στην τιμή της. Ξέρεις πόσο κάνει ένα Ford F-150 Raptor στις Η.Π.Α.; Λιγότερο από $80.000. Μία Porsche 911 Carrera ξεκινά από τα $120.000 ενώ από τα 108.500 δολάρια περίπου, ξεκινά μία Chevrolet Corvette E-Ray. Το βλέπεις να έρχεται έτσι; Η Harley Davidson CVO Road Glide RR κοστίζει 110.000 δολάρια. Σίγουρα το γεγονός ότι θα κατασκευαστούν μονάχα 131 διαδραματίζει ρόλο στην διαμόρφωση της τιμής αλλά και πάλι… είναι πολλά τα λεφτά Άρη.

Prev Post Nέο Mini Cooper Cabrio – H απόλαυση σε άλλο επίπεδο
Next Post Volvo ES90 – Μία κατηγορία μόνο του
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook