Η Genesis έχει ένα θεμελιώδες πρόβλημα αυτή την περίοδο. Δεν έχει την απήχηση που ενδεχομένως να ήθελαν τα υψηλόβαθμα στελέχη της αλλά αυτό δεν μας αφορά εμάς. Το πρόβλημα της είναι ότι έχει παρουσιάσει κατά καιρούς μερικά από τα πιο ελκυστικά, πιο εντυπωσιακά, πιο τολμηρά πρωτότυπα και κανένα από αυτά δεν έχει μετουσιωθεί σε κάτι περισσότερο. Η υπάρχουσα γκάμα της δεν είναι σε καμία περίπτωση βαρετή και η σχεδιαστική της γλώσσα δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανέναν, όταν όμως παρουσιάζεις ένα concept όπως το X Speedium Coupe, το αντίστοιχο convertible, τα δύο “Gran Coupe” που πραγματοποίησαν την πρεμιέρα τους πριν από μερικές ημέρες ή το X Gran Equator που την πραγματοποιεί τώρα, τα μοντέλα που είναι διαθέσιμα στην αγορά μοιάζουν λίγο πιο… πεζά.
Το Genesis X Gran Equator concept είναι η λογική συνέχεια της σειράς “X” και καταφέρνει να αναμιγνύει πολλές διαφορετικές ιδέες με απόλυτα οργανικό τρόπο. Δεν μοιάζει περίεργο, δεν μοιάζει επιτηδευμένο και δεν μοιάζει “φθηνό”. Είναι μία δημιουργία που όπως δηλώνει χαρακτηριστικά η ίδια η Genesis “αψηφά τους κανόνες των παραδοσιακών SUV” και το κάνει με τον δικό της τρόπο, πιστό στην φιλοσοφία της κορεατικής εταιρίας. Είναι ένα crossover με πάρα πολύ λιτές γραμμές, μεγάλες καθαρές επιφάνειες και το σήμα-κατατεθέν της Genesis όσον αφορά στο design, τις δύο λεπτές LED λωρίδες που έχουν την θέση φωτιστικών σωμάτων. Αυτό που διαφοροποιεί το X Gran Equator στο εξωτερικό είναι το τεράστιο καπό και η καμπίνα των επιβατών που είναι τοποθετημένη αρκετά πίσω, με την βάση του παρμπρίζ να ξεκινά σχεδόν από την μέση του αυτοκινήτου.
Το εσωτερικό από την άλλη, είναι μία πολύ διαφορετική υπόθεση. Αν και ακολουθεί την φιλοσοφία λιτότητας και αποφυγής περιττών υπερβολών, η καμπίνα του X Gran Equator είναι υπερ-πολυτελής με πάρα πολύ έντονη την αίσθηση της πολυτέλειας και του premium. Δεν υπάρχει κάποια κεντρική, μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment παρά μόνο τέσσερεις κυκλικές οθόνες που μιμούνται την εμφάνιση και τη λειτουργία αναλογικών οργάνων. Φυσικά οι προβολές τους είναι πλήρως παραμετροποιήσιμες ενώ μπροστά στον οδηγό έχει τοποθετηθεί μία τριπλέτα ψηφιακών οργάνων παρόμοιας αισθητικής. Η έκπληξη δεν είναι μόνο η ευκολία με την οποία εντυπωσιάζει η καμπίνα αλλά και η επιλογή της Genesis να την γεμίσει (ok, υπερβάλλουμε λίγο) με φυσικά χειριστήρια σαν να προσπαθεί να κάνει μία δήλωση και είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι με αυτό. Κατά τα άλλα, ξεχωρίζουμε τα τέσσερα μεμονωμένα καθίσματα, τις πολλαπλές ηλιοροφές και τον ενδιαφέροντα, αρθρωτό τρόπο με τον οποίο υλοποιούνται οι πολυάριθμοι αποθηκευτικοί χώροι.
Η Genesis δεν παρέχει πληροφορίες αναφορικά με τα μηχανικά του concept αλλά όπως συνηθίζουμε να λέμε σε παρόμοιες περιπτώσεις, αυτά δεν θα είχαν ιδιαίτερη σημασία ούτως ή άλλως. Η απουσία κάποια απόληξης για την εξάτμιση και κάποιου ή κάποιων εισαγωγών αέρα στο εμπρός μέρος υποδηλώνουν την ύπαρξη ενός αμιγώς ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου αλλά δεν έχουμε άλλους τρόπους να το επιβεβαιώσουμε, ούτε γνωρίζουμε βεβαίως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Genesis X Gran Equator concept. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι αν περνούσε στην παραγωγή θα έβαζε δύσκολα στην αμιγώς ηλεκτρική Mercedes G-Class ή το επερχόμενο ηλεκτρικό Range Rover.