Οι κατασκευαστές μπορεί να επεκτείνουν με ταχείς ρυθμούς την γκάμα τους όσον αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αλλά με ελάχιστες εξαιρέσεις, η επέκταση αυτή δεν περιλαμβάνει μικρά, πιο προσιτά μοντέλα. Εν μέρει, είναι λογικό καθώς τα τελευταία χρόνια η έννοια “προσιτό” έχει χάσει το νόημα της και ούτως ή άλλως το κόστος της παραγωγής των αυτοκινήτων έχει αυξηθεί δραματικά λόγω της αύξησης του κόστους των πρώτων υλών – ειδικά αυτών που σχετίζονται με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Όμως η Genesis εξετάζει ενεργά την προσθήκη ενός μικρού, αστικού, πολυτελούς μοντέλου στην γκάμα της στην Ευρώπη και οδηγός σε αυτή την προσπάθεια είναι το χαριτωμένο Mint Concept που παρουσιάστηκε το 2019.
“Εξετάζουμε το ενδεχόμενο επέκτασης της γκάμας μας και ειδικά στην Ευρώπη, σκεφτόμαστε ένα μικρότερο μοντέλο.
Αλλά η προσθήκη νέων μοντέλων δεν είναι κάτι απλό. Πρέπει να συνυπολογίσουμε την αναμενόμενη αύξηση των πωλήσεων των υπαρχόντων μοντέλων, να ζυγίσουμε αυτό με τις δυνατότητες παραγωγής μας και στη συνέχεια, να σκεφτούμε το αυξανόμενο κόστος των πρώτων υλών και πώς αυτό επηρεάζει την απόφαση μας.“
Δήλωσε ο επικεφαλής product planning της κορεατικής μάρκας, Mark Choi. Δεν είναι παράλογη η διστακτικότητα της Genesis λοιπόν. Ακόμα και με μία σχετικά μικρή μπαταρία που θα παρείχε περιορισμένη αυτονομία αλλά θα αντισταθμιζόταν με δυνατότητες ταχείας φόρτισης, μία δυνητική έκδοση παραγωγής του Mint Concept μπορεί να ακούγεται ως μία ελκυστική πρόταση αλλά η Genesis θα πρέπει να εξετάσει όλες τις πτυχές, από την εξέλιξη έως την παραγωγή και από την κοστολόγηση μέχρι τις πωλήσεις. Αυτό που μοιάζει σε εμάς ελκυστικό μπορεί να μην είναι για την εταιρία ή μπορεί τα νούμερα να μην δικαιολογούν την επένδυση αλλά τουλάχιστον εκδηλώνεται μία θέληση από την πλευρά της Genesis και αυτό είναι καλό – αν όχι για το παρόν, τουλάχιστον για το μέλλον.