Σε μία προσπάθεια να καθιερωθεί στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού ως μία μάρκα καινοτομίας αλλά και να προσφέρει λύσεις που θα κάνουν την ζωή των πελατών της ευκολότερη, η Genesis ξεκίνησε δοκιμές ενός συστήματος ασύρματης φόρτισης με στόχο να περάσει στην παραγωγή στο εγγύς μέλλον και να καταργήσει τα καλώδια στον βαθμό που αυτό θα είναι επιτρεπτό από την χρήση του οχήματος φυσικά. Οι δοκιμές θα διαρκέσουν μέχρι τον Ιούνιο του 2023, λαμβάνουν χώρα στη Ν. Κορέα και περιλαμβάνουν ένα μιξ 22 Genesis GV60 και Genesis Electrified GV70 σε συνδυασμό με 23 pads φόρτισης. Αυτές οι επιφάνειες φόρτισης είναι ικανές να παρέχουν 11 kW την στιγμή που ένας τυπικός οικιακός φορτιστής δεν υπερβαίνει τα 7 kW ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει λογισμικό το οποίο κατευθύνει τον οδηγό με τέτοιον τρόπο, ώστε να τοποθετήσει το αυτοκίνητο στο ιδανικό σημείο για βέλτιστη φόρτιση.
Εφόσον τα αποτελέσματα των δοκιμών είναι θετικά και η Genesis καταφέρει να κρατήσει την τεχνολογία για τον εαυτό της, το σύστημα ασύρματης φόρτισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο σταθμών φόρτισης, παρόμοιο σε φιλοσοφία αλλά όχι ταχύτητα με το δίκτυο Supercharger της Tesla, ενώ δεν αποκλείεται και το λανσάρισμα του στην αγορά για προσωπική χρήση, με την τοποθέτηση του pad φόρτισης στην οικεία του εκάστοτε πελάτη. Γενικά, οι εταιρίες αναζητούν διαφορετικούς τρόπους διευκόλυνσης των πελατών τους αναγνωρίζοντας πως το ζήτημα της φόρτισης δεν έχει λυθεί ακόμα. Μία άλλη τεχνολογία που προσπαθεί να γίνει mainstream κυρίως μέσω της Nio, είναι αυτή των αφαιρούμενων μπαταριών. Με απλά λόγια, ο πελάτης θα έρχεται με το αυτοκίνητο του στον σταθμό και εκεί, με μία διαδικασία που διαρκεί μερικά λεπτά, θα αντικαθίσταται η εξαντλημένη μπαταρία με μία πλήρως φορτισμένη.
Να σημειώσουμε ότι η Genesis δεν είναι η μοναδική μάρκα που έχει δοκιμάσει ή δοκιμάζει την τεχνολογία ασύρματης φόρτισης αφού και η Volvo σε συνεργασία με την Cabonline έχουν λανσάρει πιλοτικά ένα παρόμοιο σύστημα με σκοπό να δοκιμαστεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια στο Gothenburg της Σουηδίας. Αξίζει να αναφέρουμε ωστόσο ότι το σύστημα της Volvo είναι σχεδόν 4 φορές ταχύτερο από αυτό της Genesis με ρυθμούς φόρτισης που αγγίζουν τα 40 kW που μεταφράζονται σε φόρτιση της μπαταρίας ενός ηλεκτρικού XC40 από το 20, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της σε κάτι περισσότερο από μία ώρα.